// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Skull and Bones محتوای پس از عرضه جذابی خواهد داشت

یوبیسافت تریلری برای نمایش محتوای پس از عرضه Skull and Bones پخش کرد و از تاریخ شروع بتای عمومی و سیستم مورد نیاز بازی رونمایی کرد.

به‌نظر می‌رسد که بازی Skull and Bones پس از فرازونشیب‌ها و تأخیرهای فراوان نهایتا در ماه فوریه به‌دست گیمرها خواهد رسید. شرکت یوبیسافت برای تأکید روی این موضوع از تاریخ شروع بتای عمومی بازی اسکال اند بونز رونمایی کرد. نسخه بتای بازی از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ بهمن (۸ تا ۱۱ فوریه) روی تمام پلتفرم‌ها دردسترس خواهد بود.

بازیکن‌های پلتفرم‌های مختلف با استفاده از قابلیت کراس‌پلی می‌توانند به تجربه بازی درکنار یکدیگر بپردازند و پیشرفت خود در اسکال اند بونز را به نسخه نهایی منتقل کنند. گیمرها در نسخه بتا می‌توانند در قطب Red Isle، سواحل آفریقا و مناطق هند شرقی پرسه بزنند و میزان بدنامی شخصیت دزد دریایی خود را به سطح ۶ برسانند.

شرکت یوبیسافت تغییراتی در مشخصات سیستم مورد نیاز برای تجربه نسخه کامپیوتر بازی Skull and Bones اعمال کرده است و به‌همین منظور تصویر جدیدی را برای نمایش این تغییرات منتشر کرد.

سیستم مورد نیاز بازی Skull and Bones

شرکت Ubisoft برای نمایش محتوای پس از عرضه سال اول بازی Skull and Bones تریلر جدیدی را پخش کرد. این محتوا شامل به‌روزرسانی‌های فصلی می‌شود که بازیکن‌‌ها را در مقابل کاپیتان‌ها و ناوگان‌های جدیدشان قرار می‌دهد. رویداد‌های متفاوتی نیز برای این بازی درنظر گرفته شده است که چالش‌های جدید را به‌همراه می‌آورند.

شرکت یوبیسافت همچنین جزئیاتی از محتوای Endgame بازی اسکال اند بونز را ارائه داد که طی آن گیمرها می‌‌توانند قلمرو تبهکارانه خود را بسازند و در حالت PvP Showdown به مبارزه با بازیکن‌های دیگر بپردازند.

محتوای پس از عرضه بازی شامل آپدیت‌های فصلی، فعالیت‌های پایان بازی و PvP می‌شود

طی سال اول عرضه اسکال اند بونز می‌‌توان انتظار محتوای فصلی را داشت که شامل دزدان دریایی و چالش‌‌های جدید می‌شود. همچنین در فعالیت‌های Endgame و PvP بازیکن‌ها در مقابل یکدیگر با چالش‌های بیشتری دست‌وپنجه نرم خواهند کرد و جوایز بیشتری را دریافت می‌کنند.

بازی Skull and Bones در تاریخ ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده