// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time شاید به‌زودی عرضه شود

به‌روزرسانی فهرست تروفی‌های Prince of Persia Sands of Time Remake احتمالا نشان از عرضه قریب‌الوقوع بازی دارد.

همان‌طور که در انجمن ResetERA گزارش شد، به‌تازگی فهرست تروفی‌های نسخه ریمیک بازی Prince of Persia the Sands of Time در شبکه پلی استیشن نتورک منتشر شده است. این اتفاق می‌تواند نشان از عرضه یا نمایش قریب‌الوقوع این بازی داشته باشد.

فهرست تروفی‌های شاهزاده پارسی پیش‌تر در شبکه پلی‌ استیشن قرار گرفته بود. بااین‌حال با به‌روزرسانی این فهرست، وب‌سایت PSNProfiles که آمار دسترسی به تروفی پلاتینوم این ریمیک را ۵۰ درصد اعلام می‌کرد، اکنون این آمار را صفر درصد نشان می‌دهد.

بازی Prince of Persia the Sands of Time Remake در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده بود، اما مشکلات فراوان در روند ساخت باعث مواجهه بازی با چندین تأخیر شد و درنهایت وظیفه توسعه بازی به یوبیسافت مونترال، استودیو سازنده نسخه‌ اصلی، محول شد. این ریمیک در ماه نوامبر ۲۰۲۳ به مرحله مهمی از توسعه رسید و به‌نظر می‌رسد که درحال‌حاضر روند توسعه آن به‌خوبی پیش می‌رود.

مجموعه شاهزاده پارسی با عرضه بازی Prince of Persia The Lost Crown دوباره به میادین بازگشت. این بازی که مورد تحسین بسیاری از منتقدها و طرفدارها قرار گرفت، هم‌اکنون روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده