نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Splatoon 3 میزبان حالت روگ‌لایت می‌شود

شرکت نینتندو با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بسته الحاقی Side Order بازی Splatoon 3 رونمایی کرد.

سال گذشته شرکت نینتندو از Expansion Pass بازی Splatoon 3 رونمایی کرد که در دو مرحله محتوای جدیدی را به این ویدوگیم اضافه می‌کند. در مرحله اول Inkopolis Plaza در ماه فوریه ۲۰۲۳ دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و نینتندو تأیید کرد که طرفدارها باید در بهار ۲۰۲۴ منتظر موج دوم محتوای اضافی باشند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان دقیق انتشار بسته الحاقی Side Order اسپلاتون ۳ با پخش تریلر جدیدی اعلام شده است.

شرکت Nintendo سرانجام اعلام کرد که بسته الحاقی Side Order بازی Splatoon 3 کمتر از یک ماه دیگر در تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۲ (۲۲ فوریه ۲۰۲۴) منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی یک کمپین تک‌نفره تازه را به بازی اسپلاتون ۳ اضافه خواهد کرد و وظیفه کنترل کاراکتر Agent 8 را به گیمرها محول می‌کند که به میدان اینکوپلیس بازمی‌گردند. بازیکن‌ها باید متوجه شوند که چرا میدان اینکوپلیس به‌طرز مرموزی رها و خالی از همه رنگ‌ها شده است.

گیمرها وظیفه دارند تا به‌همراه Pearl وارد برج Spire of Order شوند و برای رسیدن به طبقات نهایی با چالش‌ها و دشمنان مختلفی مقابله کنند. باید بدانید که این یک تجربه روگ‌لایت خواهد بود که گیمرها را با چالش‌های زیادی مواجه خواهد کرد.  بازی Splatoon 3 درحال‌حاضر در کنسول نینتندو سوییچ قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده