// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

تکمیل بازی Avowed بدون کشتن دشمنان را فراموش کنید

کارگردان Avowed می‌گوید که امکان تکمیل این بازی بدون کشتن هیچ‌یک از دشمنان وجود نخواهد داشت.

اگر در بازی‌های نقش‌آفرینی، مخفی‌کاری یا Immersive Sim نقش یک شخصیت صلح‌جو را بازی می‌کنید و دوست ندارید دیگر کاراکترها را بکشید، شاید Avowed استودیو آبسیدین برای شما بهترین گزینه ممکن نباشد. کری پتل، کارگردان Avowed در مصاحبه‌ای گفته است که این بازی برخلاف The Outer Worlds به‌صورت کاملا صلح‌طلبانه قابل تکمیل نیست..

البته هر موقعیت نیازمند خشونت و مبارزه نیست؛ زیرا این بازی برپایه Pillars of Eternity، یک بازی نقش‌آفرینی کامپیوتری با انتخاب‌های فراوان ساخته شده است: «بازیکن‌ها می‌توانند فرصت‌ها و راه‌حل‌هایی برای استفاده از دیالوگ پیدا کنند و شاید از کمک کاراکترهایی که قبلا با آن‌ها ملاقات کرده‌اند یا به آن‌ها یاری رسانده‌اند، بهره ببرند.» امکان مخفی‌کاری هم وجود دارد، اما تمرکز اصلی روی مبارزه است که با درنظرگرفتن امکان ساخت شخصیت‌ها با آزادی عمل بالا، گزینه بدی نیست.

علاوه‌براین Avowed یک مسیر واحد برای گشت‌وگدار در محیط‌های گوناگون نخواهد داشت: «ما درصدد ارائه یک مسیر واحد نیستیم که بازیکن‌ها به‌وسیله آن کل جهان بازی را زیر پا بگذارند. پس مکان‌های مختلفی که می‌توان طی کرد و نقاط مهمی که می‌توان پیدا کرد و موارد حاضر در آن را در نظر می‌گیریم.» با این تفاسیر، شاید بتوان راهی پیدا کرد که بازی را با کمترین میزان خون‌ریزی کامل کرد.

بازی Avowed در پاییز ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده