نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Avowed دنیایی غنی و حق انتخاب زیادی خواهد داشت

استودیوی آبسیدین انترتینمنت اطلاعات بیشتری را در مورد بازی اکشن نقش‌آفرینی Avowed ارائه داده است.

بازی Avowed ساخته استودیوی آبسیدین انترتینمنت یکی از پنج بازی‌ بود که در رویداد Xbox Developer_Direct به نمایش گذاشته شد. در این نمایش بازیکن‌ها بیشتر با این بازی مورد انتظار آشنا شدند و بخشی از مبارزات و دنیای آن را مشاهده کردند. حالا که مدتی از این رویداد می‌گذرد، تعدادی از توسعه‌دهنده‌های آن از جمله کری پاتل، کارگردان بازی و گیب پارامو، کارگردان گیم‌پلی آن دورهم جمع شده‌اند و در رابطه با این اثر صحبت کردند که می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب ایکس باکس تماشا کنید.

در ابتدا تأیید شد کوئستی که در طول رویداد Xbox Developer_Direct دیدیم، یکی از کوئست‌های اختیاری بازی بود و بازیکن‌ها قادر هستند تا اگر علاقه‌ای به تجربه آن ندارند، از انجامش صرف‌نظر کنند. این کوئست در یک بخش کوچک از Shatterscarp، سومین منطقه‌ای که بازیکن‌ها در بازی Avowed به آن‌جا خواهند رفت، جریان دارد.

یکی از نکته‌های جالب نمایش بازی اوود، عناصری بودند که قطعا برای طرفداران مجموعه بازی‌های Pillars of Eternity استودیوی آبسیدین آشنا هستند. بازی Avowed نیز مانند سری Pillars of Eternity در دنیای فانتزی Eora جریان دارد و در طول گیم‌پلی دشمن‌های خزنده معروف Xaurips و برخی از توانایی‌های خاص مانند Tanglefoot قابل مشاهده هستند.

یکی از دشمنان بازی Avowed در حال غرش

سازندگان بازی در مورد توانایی‌ها می‌گویند که مکانیک‌های پیشرفت و سفارشی‌سازی بود، به بازیکن‌ها این امکان را خواهند داد تا به‌جای اینکه به کلاس‌های خاص محدود شوند، بین توانایی‌های منحصربه‌فرد مختلف، هر‌کدام را که می‌خواهند انتخاب و با یکدیگر ترکیب کنند. علاوه‌بر‌این، امکان بازنگری نیز وجود دارد، بنابراین اگر از ساختاری که ایجاد کرده‌اید راضی نباشید، می‌توانید دوباره همه چیز را از اول شروع کنید.

به جز مبارزات، پاتل و پارامو همچنین درباره شخصیت‌های همراه بازی Avowed صحبت کردند که هرکدام از آن‌ها در ناحیه‌های مختلف جهان بازی، بازیکن‌ها را همراهی خواهند بود، آن‌ها ارتباط عمیقی با منطقه خود خواهند داشت. هر همراه داستان و انگیزه منحصر‌به‌فرد خود را برای متحد شدن با قهرمان بازی دارد و به‌گفته پاتل، هرکدام توضیحات و اطلاعات زیادی ارائه می‌دهند که نکات بیشتری درباره شخصیتشان و همچنین منطقه‌ای که در حال کاوش در آن هستید، فاش می‌کند.

یکی دیگر از نکات مهم و مرکزی در بازی Avowed، مکانیک‌های انتخاب و پیامدهایشان خواهد بود، همان‌طور که از یک بازی نقش‌آفرینی ساخته آبسیدین انتظار می‌رود. در مورد تأکید بازی روی انتخاب بازیکن و چگونگی تأثیر آن بر داستان و پیشرفت بازی، پاتل گفت:

دنیای جادویی Eora در بازی Avowed‌

«برای ما، ایجاد این انتخاب‌ها، مانند انتخاب‌های بزرگی که بر نتیجه یک کوئست یا سرنوشت افراد یا جوامع خاص تأثیر می‌گذارند، همانند انتخاب‌های کوچکتری که در هدایت یک گفت‌وگو انجام می‌دهید و به شکلی ظریف، روی روابط شما با یک شخصیت را تأثیر می‌گذارد، به یک اندازه مهم هستند. همه این‌ها واقعاً بر این اساس است که اجازه دهیم بازیکن به‌عنوان شخصیت اصلی در این محیط باشد.»

بازی Avowed‌ در پاییز سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. آبسیدین درکنار این اثر، در حال کار روی بازی The Outer Worlds 2 نیز است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده