نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

سازنده شاهزاده پارسی به ساخت بازی زلدا علاقه دارد

رمی بوتن، طراح ارشد بازی Prince of Persia: The Lost Crown امیدوار است تا روزی روی یک بازی از مجموعه The Legend of Zelda کار کند.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown به یک موفقیت بزرگ برای شرکت یوبیسافت تبدیل شد و توانست به‌عنوان یک اثر در سبک مترویدونیا، مجموعه خود را به ریشه‌هایش بازگرداند. اخیرا تعدادی از اعضای تیم توسعه‌دهنده این بازی یک جلسه Ask Me Anything (AMA) را در ردیت برگزار کردند. رمی بوتن، طراح ارشد بازی Prince of Persia: The Lost Crown در این پرسش و پاسخ در مورد تمایل خود به ساخت یک بازی از سری The Legend of Zelda صحبت کرد.

زمانی‌که از او در مورد دیگر مجموعه‌های محبوبی که دوست دارد روزی روی آن کار کند، پرسیده شد، بوتن اظهار داشت که شخصا عاشق کار کردن روی یک بازی از مجموعه زلدا است، او به‌ویژه به اینکه دوست دارد یک اسپین‌آف برای بازی Zelda 2: The Adventure of Link بسازد، اشاره کرد. این اثر تنها بازی ساید اسکرولینگ در سری اصلی The Legend of Zelda است.

ماجراجویی زلدا در بازی Legend of Zelda

او در این رابطه گفت: «شخصا، دوست دارم روی مجموعه Zelda کار کنم. شاید یک نسخه غیر منتظره براساس بازی Adventure of Link؟». او همچنین به مجموعه Castlevania اشاره داشت و گفت که دوست دارد براساس این سری نیز یک بازی را توسعه دهد.

این‌ها تنها نظر یک توسعه‌دهنده در مورد پروژه رویایی شخصی او است، اما باتوجه‌به اینکه یوبی‌سافت و نینتندو پیش از این در مجموعه بازی‌های Mario + Rabbids با یکدیگر همکاری کرده بودند و همچنین بازی Prince of Persia: The Lost Crown نیز به موفقیت زیادی رسید، این امکان وجود دارد که روزی یوبیسافت بتواند با همکاری سازندگان این بازی یک اسپین‌آف برای مجموعه زلدا توسعه دهد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده