نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

ماشین گیمز بهترین استودیو برای بازی ایندیانا جونز است

یکی از اعضای ارشد ماشین‌گیمز درباره اینکه چرا استودیوی آن‌ها توسعه‌دهنده مناسبی برای ساخت Indiana Jones and the Great Circle است، صحبت کرده است.

نزدیک به سه سال پس از اولین رونمایی، بازی Indiana Jones and the Great Circle بالاخره مدتی پیش در رویداد Xbox Developer Direct به نمایش گذاشته شد. گیم‌پلی این بازی از دیدگاه اول‌شخص است و در آن شاهد منطقه‌های بزرگی برای کاوش خواهیم بود، این اثر گیم‌پلی همه‌جانبه‌ای خواهد داشت تا به بهترین شکل ماجراجویی‌های ایدیانا جونز را به تصویر بکشد.

بااین‌حال موضوع جذاب دیگری که وجود دارد، تعهد استودیوی ماشین‌گیمز به این بازی است، توسعه‌دهنده‌ای که متعقد است بهترین انتخاب برای ساخت بازی Indiana Jones and the Great Circle است. در ابتدا بسیاری از افراد از این انتخاب مطمئن نبودند، زیرا استودیوی ماشین‌گیمز در اصل یک سازنده بازی‌های اول‌شخص تیراندازی است. بااین‌حال این رویکرد نسبت به ایندیانا جونز، امکان ایجاد یک بازی اکشن-ماجراجویی منحصر‌به‌فرد در یک بازار تا حدی اشباع شده را فراهم می‌کند.

ماجراجویی ایندیانا جونز در بازی Indiana Jones and the Great Circle

پس از رویداد Xbox Developer Direct، شرکت بتسدا یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن با ربکا الفسترم هیدن، انیماتور ارشد استودیوی ماشین‌گیمز درباره بازی Indiana Jones and the Great Circle صحبت کرده بود. او درباره این موضوع توضیح ارائه داد که چرا این تیم برای پروژه انتخابی عالی است. او در این رابطه اظهار داشت: «ما ایده‌های بزرگ و گاهی اوقات عجیب داریم که ممکن است در کاغذ دیوانه‌وار به‌نظر بیایند، اما واقعا با مجموعه به خوبی ترکیب شده‌اند.»

این انیماتور ارشد ادعا می‌کند که ایندیانا جونز و ماشین‌گیمز دو قطعه از یک پازل هستند. این باعث شور و اشتیاق تیم نسبت به بازی شد . اجازه داده است تا با عشق و علاقه به این پروژه مشغول به کار شوند. ربکا الفسترم هیدن همچنین گفت: «دی‌ان‌ای ما و اصول اصلی ایندیانا جونز به‌طور طبیعی با یکدیگر ادغام شدند.»

همچنین، یرک گوستافسون، کارگردان این بازی دیدگاه خودش را نسبت به این پروژه به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که بیشتر توسعه‌دهندگان استودیوی ماشین‌گیمز با دیدن فیلم‌های ایندیانا جونز در دوران کودکی بزرگ شدند و عاشق فیلم‌ها و شخصیت او هستند. او توضیح داد که حتی کسانی که با داستان‌های ایندیانا جونز بزرگ نشده‌اند، می‌توانند با این شخصیت ارتباط برقرار کنند. دقیقا به همین دلیل است که تیم برای گرامیداشت میراث او و ارائه یک اقتباس وفادار ازطریق یک بازی ویدیویی از سال ۲۰۱۹، به‌شدت مشغول به کار روی بازی Indiana Jones and the Great Circle است.

ماجراجویی در مقبره‌های باستانی با قایق در بازی Indiana Jones and The Great Circle

هرچند تصمیم به استفاده از گیم‌پلی از دیدگاه اول‌شخص کمی جدال‌برانگیز شده است، اما یانس آندرسون، کارگردان طراحی بازی توضیح می‌دهد که این انتخاب به عمق بیشتر در همه عناصر منجر خواهد شد. در مجموع استودیوی ماشین‌گیمز سعی کرده است بهترین کار خود را ارائه دهد و یک بازی قوی توسعه دهد که برای هواداران هر دو گروه، چه جدید و چه قدیمی رضایت‌بخش باشد.

بازی Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده