نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶

صداپیشه ایندیانا جونز در بازی Indiana Jones and the Great Circle کیست؟

به‌تازگی صداپیشه شخصیت ایندیانا جونز در بازی Indiana Jones and the Great Circle ساخته استودیوی ماشین‌گیمز مشخص شده است.

رسانه انترتینمنت ویکلی پس از رویداد Xbox Developer Direct در روز پنج‌شنبه تأیید کرد که تروی بیکر که برای صداپیشگی جول میلر در بازی The Last of Us شناخته می‌شود، صداپیشگی شخصیت ایندیانا جونز را در بازی Indiana Jones and the Great Circle بر عهده دارد. این‌درحالی‌است که از ظاهر هریسون فورد برای این شخصیت در بازی استفاده شده است.

علاوه‌براین، انترتینمنت ویکلی اعلام کرد که تونی تاد، بازیگر فیلم Candyman که اخیرا در بازی Marvel’s Spider-Man 2 صداپیشگی شخصیت ونوم را بر عهده داشته است، صداپیشه یک شخصیت مرموز با نام لوکوس در بازی Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود. درحالی‌که صداپیشگی جول احتمالا مشهورترین کار تروی بیکر باشد، اما او یکی از برجسته‌ترین و پرکارترین صداپیشه‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است.

تونی تاد در قالب شخصیت کندی من در فیلم Candyman

از دیگر نقش‌های برجسته این صداپیشه می‌تواند به ساموئل دریک در بازی Uncharted 4: A Thief’s End و بازی Uncharted: The Lost Legacy، بوکر دویت در بازی BioShock Infinite، ریس استرانگفورک در بازی Tales from the Borderlands، اسنو ویلیرز در بازی Final Fantasy XIII، کانجی تاتسومی در بازی Persona 4 اشاره کرد. علاوه‌براین، بیکر در سریال The Last of Us نیز حضور داشت و نقشی شخصیتی با نام جیمز را ایفا کرد.

استودیوی ماشین‌گیمز، توسعه‌دهنده بازی Wolfenstein: The New Order، بازی Wolfenstein: The Old Blood و بازی Wolfenstein II: The New Colossus وظیفه ساخت بازی Indiana Jones and the Great Circle را بر عهده دارد. این اثر در ابتدا در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و سپس در رویداد Xbox Developer Direct شب گذشته مایکروسافت به‌طور کامل از آن رونمایی شد. داستان این بازی بین وقایع فیلم Raiders of the Lost Ark و فیلم Indiana Jones and the Last Crusade اتفاق می‌افتد.

بازی Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم ایکس‌باکس: | فروشگاه گیمینگ فروشگاه تک سیرو، خرید کالای اورجینال با بهترین قیمت و ده روز ضمانت بازگشت و ارسال سریع به سراسر ایران. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و تک‌سیرو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده