نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۰

بازی ایندیانا جونز با موتور idTech ساخته می‌شود

استودیو ماشین‌گیمز برای توسعه Indiana Jones and the Great Circle به‌سراغ موتور بازی‌سازی مورد استفاده برای تولید بازی‌های Wolfenstein می‌رود.

بازی Indiana Jones and the Great Circle با نخستین نمایش طولانی خود در رویداد Xbox Developer_Direct اخیر توجه بازیکن‌های زیادی را جلب کرد. انتشار جزئیات از این بازی اکشن ماجراجویی اول-شخص کماکان ادامه دارد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ایندیانا جونز با کدام موتور بازی‌سازی توسعه می‌یابد.

همان‌طور که جان لینمن از رسانه Digital Foundry در توئیتر گزارش داد، نمایش آیکون موتور idTech در نوار وظیفه نمایشگر یکی از توسعه‌دهنده‌ها در نخستین تریلر Indiana Jones and the Great Circle تأیید می‌کند که برای توسعه این ویدیوگیم از کدام موتور بازی‌سازی استفاده شده است. بازی ایندیانا جونز استودیو ماشین‌گیمز احتمالا با موتور idTech 7 ساخته خواهد شد که پیش‌تر برای تولید بازی شوتر اول-شخص DOOM Eternal مورد استفاده قرار گرفت.

البته این موضوع چندان تعجب‌آور نیست؛ زیرا استودیو MachineGames از نسخه‌های مختلف موتور idTech برای توسعه تمام بازی‌های Wolfenstein در دهه گذشته استفاده کرده است و به‌خوبی نحوه کار با آن را می‌داند. ماشین‌گیمز همچنین تأیید کرد که تروی بیکر صداپیشه اصلی بازی ایندیانا جونز است. بازی Indiana Jones and the Great Circle دارای یک شلاق «کاملا شبیه‌سازی‌شده» و نقشه‌های دارای «محیط‌های پهناور» برای کاوش خواهد بود.

بازی Indiana Jones and the Great Circle در سال ۲۰۲۴ دردسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. این بازی از همان روز نخست انتشار به گیم پس راه خواهد یافت و کاربران این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی به تجربه آن بپردازند.

لوگو موتور idTech روی نمایشگر یکی از توسعه‌دهنده‌های Indiana Jones and the Great Circle

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم ایکس‌باکس: | فروشگاه گیمینگ فروشگاه تک سیرو، خرید کالای اورجینال با بهترین قیمت و ده روز ضمانت بازگشت و ارسال سریع به سراسر ایران. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و تک‌سیرو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده