نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰

تریلر Tekken 8 مبارزات خیره‌کننده لی چائولان را نشان می‌دهد

بندای نامکو با پخش تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 به نمایش کمبوهای و ظاهر شخصیت لی چائولان پرداخت.

زمان زیادی تا عرضه بازی مبارزه‌ای موردانتظار Tekken 8 باقی نمانده است و شرکت بندای نامکو با پخش تریلرهای متنوع به نمایش شخصیت‌های جدید و بخش‌هایی از داستان ادامه می‌دهد. در جدیدترین تریلر بازی تکن ۸ می‌توانیم نگاهی کلی به ظاهر و کمبوهای شخصیت لی چائولان داشته باشیم. این شخصیت به‌جز نسخه سوم تقریبا در تمام بازی‌های Tekken حضور داشته است و به‌عنوان فرزندخوانده هیهاچی میشیما شناخته می‌شود. به‌نظر می‌رسد که این کاراکتر در داستان بازی قصد دارد با تلاش‌های شیطانی و ظالمانه کازویا میشیما مقابله کند.

با اینکه لی چائولان سبک کاراته را از میشیما آموخت، اما هنرهای رزمی خود را گسترش داده است و حال می‌توانیم ترکیبی از فنون رزمی مختلف را در کمبوهایش مشاهده کنیم. لی به‌صورت همزمان در ضربه‌زدن و جا‌خالی دادن مهارت دارد و حالت هیتمن او توانایی‌های جاخالی سریع را فعال می‌کند. علاوه‌براین فن Rage Art لی چائولان همراه‌با انفجار و شکوفایی گل رُز قرمز نمادین این کاراکتر همراه خواهد بود که می‌تواند طرفدارهای این مبارز را به وجد آورد.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. شرکت Bandai Namco نسخه دموی بازی را به‌صورت رایگان در اختیار عموم بازیکن‌های تمام پلتفرم‌ها قرار داده است تا افراد علاقه‌مند بتوانند بخش‌هایی از دو حالت داستانی و آرکید کوئست را درکنار امکان مبارزه با چهار شخصیت اصلی تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده