نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر زمان عرضه Tekken 8 گیمرها را به مبارزه فرا می‌خواند

همان‌طور که کازویا میشیما از برگزاری رقابت‌های King of the Iron Fist خبر می‌دهد، مبارزهای سراسر جهان برای نبرد بعدی آماده می‌شوند.

هیجان طرفدارها برای تجربه بازی Tekken 8 روبه افزایش است. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بندای نامکو پس از پخش تریلر لایو-اکشن و ویدیو آغازین تکن ۸ سرانجام تریلر زمان عرضه بازی را به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو کازویا میشیما از برگزاری رقابت‌های King of the Iron Fist خبر می‌دهد و هر مبارزی را به نبرد می‌طلبد.

شما می‌توانید تریلر زمان عرضه Tekken 8 را در کانال یوتیوب بندای نامکو تماشا کنید. این ویدیو به نمایش مبارزهای مختلف، از جین کازاما و هوارنگ گرفته تا پال فینکس و لیلی می‌پردازد که برای شرکت در رقابت‌های King of the Iron Fist گردهم می‌آیند. یک صحنه نبرد عظیم نیز به نمایش در می‌آید که درگیری با ارتشی از ربات‌های Jack-8 را نشان می‌دهد. رینا نیز با آغوش باز به‌سوی یک انفجار حرکت می‌کند، اما نمی‌دانیم چه انگیزه‌ای برای این کار دارد.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی دارای ۳۲ کاراکتر قابل تجربه درکنار حالت داستانی، حالت Arcade Quest، لابی‌های آنلاین، مینی‌گیم Tekken Ball و ویژگی My Replay and Tips اصلاح‌شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده