// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۲

اولین تریلر بازی انحصاری ایندیانا جونز در رویداد ایکس باکس پخش شد

استودیو ماشین‌گیمز و شرکت بتسدا اولین تریلر بازی Indiana Jones and the Great Circle را در رویداد دولوپر دایرکت ایکس باکس پخش کردند.

شرکت مایکروسافت اولین تریلر بازی Indiana Jones and the Great Circle را تقدیم طرفدارها کرد؛ تریلری که در آن شخصیت ایندیانا جونز با ظاهر هریسون فورد و صداپیشگی تروی بیکر حضور دارد. دشمن ایندیانا جونز در این قصه به اسم امریک واس را هم در تریلر می‌بینیم؛ دشمنی که مطابق توضیحات ارائه‌شده در رویداد Developer_Direct ایکس باکس، به مانند خود ایندیانا جونز باهوش است.

استودیو Machine Games با سابقه‌ی ساخت چند بازی محبوب و تحسین‌شده‌ی Wolfenstein طی سال‌های اخیر مشغول ساخت بازی ایندیانا جونز بود و حالا به‌صورت کامل از آن رونمایی کرده است. با اینکه سازندگان الهامات زیادی از فیلم‌های Indiana Jones گرفته‌اند، بازی Indiana Jones and the Great Circle به روایت یک داستان جدید می‌پردازد که ایندیانا جونز را به نقاط مختلفی از دنیا می‌برد. ماشین‌گیمز گفت که برای نزدیک‌تر شدن گیمر به شخصیت ایندیانا جونز، گیم‌پلی بازی در اکثر دقایق به‌صورت اول‌شخص دنبال می‌شود. البته در بخش‌هایی از بازی و مثلا موقع بالا رفتن از دیوار یا صخره با شلاق، ایندیانا جونز را از زاویه‌ی دید سوم‌شخص مشاهده خواهید کرد.

تیم سازنده توضیح داد که چه در آفرینش آلبوم موسیقی متن اثر و چه در به‌کارگیری شلاق معروف ایندی در گیم‌پلی، تلاش کرده است که تجربه‌ای وفادار به سری ایندیانا جونز را ارائه دهد؛ تا طرفدارهای مجموعه را راضی و خشنود کند. حل پازل‌ها، مخفی‌کاری، پیدا کردن راه درست و مبارزه با دشمن‌ها از جمله فعالیت‌هایی هستند که در بازی Indiana Jones and the Great Circle به انجام آن‌ها می‌پردازید. تازه این ویدیوگیم فقط به مراحل اصلی محدود نمی‌شود و مثلا پازل‌های فرعی و پنهان‌شده‌ای را نیز در نقاط گوناگون آن پیدا خواهید کرد.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا تریلر با رزولوشن 4K در کانال یوتیوب XBOX

بازی Indiana Jones and the Great Circle در سال ۲۰۲۴ میلادی تقدیم گیمرهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر می‌شود. همچنین نباید فراموش کرد که بازی ایندیانا جونز از روز عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس Game Pass قرار می‌گیرد.

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم ایکس‌باکس:  | فروشگاه گیمینگ فروشگاه تک سیرو، خرید کالای اورجینال با بهترین قیمت و ده روز ضمانت بازگشت و ارسال سریع به سراسر ایران. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و تک‌سیرو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


منبع XBOX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده