نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵

زمان انتشار Avowed با پخش تریلر گیم‌پلی جدیدی اعلام شد

استودیو آبسیدین در جریان رویداد Developer_Direct ایکس باکس تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Avowed را پخش کرد.

نخستین رویداد ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ تحت عنوان Developer_Direct از راه رسید تا عطش طرفدارها برای جزئیات بیشتر از بازی‌های پیش‌رو را سیراب کند. این رویداد بار دیگر گیمرها را مجذوب تریلرهای هیجان‌انگیز بازی‌های بزرگی نظیر Senua’s Saga: Hellblade 2، ایندیانا جونز، Avowed و Ara: History Untold می‌کند.

در جریان رویداد جدید ایکس باکس تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی نقش‌آفرینی Avowed استودیو آبسیدین پخش شد. این تریلر روی نمایش مبارزات به‌ویژه تجهیزات قابل شخصی‌سازی برای مواجهه با موقعیت‌های مختلف تمرکز دارد. در بخش دیگری از این ویدیو می‌توانیم تصمیم‌های گوناگون را مشاهده کنیم که هر یک از آن‌ها عواقب متفاوتی خواهند داشت. در پایان نیز زیست‌بوم‌های مختلف ازجمله جنگل‌ها، آتشفشان‌ها و زمین‌های بایر در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

توسعه‌دهنده‌ها بازی Avowed را یک تجربه عجیب‌وغریب، اما دوست‌داشتنی با رازهای فراوان، مناظر خارق‌العاده و موجودات شگفت‌انگیز توصیف می‌کنند. هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی نقش‌آفرینی مشخص نیست، اما استودیو Obsidian Entertainment در نظر دارد تا آن را در پاییز ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها کند. این بازی در زمان عرضه به پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس گیم پس و کامپیوتر راه می‌یابد.

دانلود ویدیو از آپارات

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم ایکس‌باکس:  | فروشگاه گیمینگ فروشگاه تک سیرو، خرید کالای اورجینال با بهترین قیمت و ده روز ضمانت بازگشت و ارسال سریع به سراسر ایران. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و تک‌سیرو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده