نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۲

تریلر گیم پلی Ara: History Untold با محوریت جزییات بازی منتشر شد

در جریان رویداد امشب ایکس باکس، نمایش مفصلی از گیم پلی بازی Ara: History Untold منتشر شد که تمدن‌های مختلف و جزییات روند بازی را نمایش می‌دهد. 

Ara: History Untold یک بازی استراتژی نوبتی است که به‌وسیله استودیو Oxide Games ساخته می‌شود؛ استودیویی که اعضای آن سابقه کار روی مجموعه Civilization را دارند و همین موضوع هم طرفداران این سبک بازی‌ها را به Ara: History Untold امیدوار کرده است. در جریان مراسم امشب ایکس باکس، نمایش جدیدی از گیم پلی بازی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

Ara: History Untold روایتی متفاوت و منحصربه‌فرد از تاریخ را ارائه خواهد کرد ولی هنوز هم شاهد حضور بسیاری از تمدن‌های معروف تاریخ در بازی خواهیم بود. در پایان تریلر هم اعلام شد که این بازی پاییز ۲۰۲۴ برای کامپیوتر منتشر می‌شود و از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس کامپیوتر هم خواهد بود. فعلا اشاره‌ای به احتمالا عرضه نسخه ایکس باکس بازی نشده است. 

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم ایکس‌باکس:  | فروشگاه گیمینگ فروشگاه تک سیرو، خرید کالای اورجینال با بهترین قیمت و ده روز ضمانت بازگشت و ارسال سریع به سراسر ایران. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و تک‌سیرو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده