نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۶

بازی چندنفره جدید فارکرای لو رفت

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، یوبیسافت در حال توسعه یک اسپین‌آف جدید برای Far Cry براساس انیمیشن Captain Laserhawk است.

بیشتر از دو سال از انتشار آخرین نسخه مجموعه بازی‌های فارکرای می‌گذرد و گزارش‌ها می‌گویند یوبیسافت در حال ساخت بازی Far Cry 7 و یک بازی مستقل چندنفره از این مجموعه است. بااین‌حال، به احتمال زیاد این شرکت در حال توسعه یک بازی دیگر از این مجموعه نیز است. رسانه گیم‌رنت اخیرا از رده‌بندی سنی بازی Captain Laserhawk Niji Warrior توسط بنیاد اروپایی اطلاعات بازی‌ها ملقب به PEGI خبر داده است.

این بازی برای پلتفرم کامپیوتر رده‌بندی سنی شده است و به‌نظر می‌رسد که براساس انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix که خود نیز اقتباسی از بازی Far Cry 3: Blood Dragon است، ساخته شده باشد. طبق اطلاعاتی که در PEGI آمده است، در بازی Captain Laserhawk Niji Warrior بازیکن‌ها در یک مسابقه مرگ (Deathmatch) لیزری شرکت خواهند کرد و برای ازبین‌بردن حریف‌ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

پوستر بازی Far Cry 3: Blood Dragon

بازیکن‌ها همچنین می‌تواند ازطریق فروشگاه درون بازی لوازم تزئینی خریداری کنند. انتظار می‌رود تا مدتی دیگر به‌صورت رسمی از این بازی رونمایی شود. انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix مدتی پیش در ۶ قسمت توسط نتفلیکس منتشر شد و با واکنش مثبت طرفدارها همراه بود. در حال حاضر به شکل رسمی از نسخه‌های بعدی سری فارکرای رونمایی نشده است، اما گفته می‌شود بازی Far Cry 7 به‌جای استفاده از موتور Dunia که در توسعه نسخه‌های اخیر مجموعه از آن استفاده شده بود، با موتور Snowdrop ساخته می‌شود.

همچنین بازی چندنفره فارکرای نیز یک اثر تیراندازی مبتنی بر استخراج خواهد بود که در طبیعت بکر آلاسکا جریان خواهد داشت. گفته می‌شود که فعلا این دو بازی برای انتشار در پاییز ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده‌اند. یوبیسافت همچنین جلسه‌های بسیاری برای تبلیغات این دو بازی داشته است تا به بهترین شکل ممکن برای بازاریابی آن‌ها آماده شود.

در ماه اوت ۲۰۲۳، ساندرا وارن، از اعضای باسابقه استودیوی یوبیسافت مونترال به سمت معاون رئیس و تهیه‌کننده اجرایی برند Far Cry ارتقا پیدا کرد. او در سال ۲۰۰۶ به یوبیسافت پیوست و از سال ۲۰۱۶ مشغول کار روی سری فارکرای بود. وارن همچنین تهیه‌کننده بازی Far Cry 6 بوده است. علاوه‌بر‌این، درو هولمز، نویسنده بازی Far Cry 5 نیز مدیریت آی‌پی فارکرای را برعهده گرفت و اکنون روی نقشه راه خلاقانه این مجموعه نظارت می‌کند. در حال حاضر ساندرا وارن بالاترین نقش را در سری Far Cry دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده