نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

اولین تریلر گیم‌پلی Frostpunk 2 عرضه بازی برای پلتفرم‌های بیشتر را تأیید می‌کند

استودیو ۱۱ بیت با پخش تریلر جدیدی تأیید کرد که بازی Frostpunk 2 برای کنسول‌های نسل ۹ منتشر خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ۱۱ بیت با پخش نخستین تریلر گیم‌پلی Frostpunk 2 از برنامه خود برای انتشار این بازی پسا-آخرالزمانی شهرسازی برای گیم پس رونمایی کرده است. فراست‌پانک ۲ در نیمه اول سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر عرضه می‌شود و در زمان انتشار دردسترس کاربران PC Game Pass قرار می‌گیرد.

طرفدارها می‌توانند منتظر عرضه بازی Frostpunk 2 برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نیز باشند. با اینکه زمان انتشار نسخه‌های کنسولی مشخص نیست، استودیو ۱۱ بیت با پخش اولین تریلر گیم‌پلی فراست‌پانک ۲ تأیید کرد که کاربران ایکس باکس قادر به تجربه بازی در گیم پس خواهند بود.

فراست‌پانک ۲ در جهانی پسا-آخرالزمانی جریان دارد که افراد بیشتری برای مدیریت و شهری با مقیاس بزرگ‌تر دردسترس است. بااین‌حال این به معنای دیدگاه‌های متفاوت نسبت‌به آینده است و باید جناحی را انتخاب کرد. تصمیم‌های شما در Frostpunk 2 می‌توانند به‌خوبی تعیین کنند که نهایتا چه کسی از این شرایط سربلند بیرون می‌آید.

در توضیحات بازی Frostpunk 2 می‌خوانیم: «به تجربه اثری شهرسازی بقامحور بپردازید که شما را به ۳۰ سال پس از ویرانی زمین بر اثر یک کولاک آخرالزمانی و تبدیل جهان به برهوتی خشک و یخی می‌برد. در بازی فراست‌پانک ۲ باید با یک تهدید مرگبار تازه روبه‌رو شوید: طبیعت انسان و عطش سیری‌ناپذیرش برای دستیابی به قدرت.»

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده