// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ عرضه بازی Foamstars اعلام شد | انتشار تریلر جدید

شرکت اسکوئر انیکس با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی Foamstars را اعلام کرده است و گفته این بازی روی سرویس پلی استیشن پلاس منتشر خواهد شد.

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است Foamstars، بازی شوتر آنلاین ۴ دربرابر ۴ در روز ۱۷ بهمن (۶ فوریه) روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. تریلر جدیدی هم منتشر شده است که گیم‌پلی بازی را به‌تصویر می‌کشد و حضور سه حالت را در بازی تایید می‌کند: Smash the Star، Happy Bath Survival و Rubber Duck Party. می‌توانید درادامه این تریلر را مشاهده کنید.

تماشا از یوتیوب

می‌توان با دوستان یا به‌تنهایی مچ‌میکینگ کرد، لباس‌های جدید باز کرد و از ایموت‌ها (شامل رقص و ژست‌های عادی) بهره برد. همچنین فوم‌استارز از روز عرضه روی سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. این بازی بخشی‌از فهرست بازی‌های ماهانه ماه فوریه است و کاربران سطوح، اسنشیال، اکسترا و پرمیوم می‌توانند تا روز ۱۴ اسفند (۴ مارس) به‌طور رایگان آن را به اکانت خود اضافه کنند.

درانتهای تریلر اسکوئر انیکس اشاره می‌کند Foamstars تا روز ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ (۵ آگست ۲۰۲۴) انحصاری پلی استیشن خواهد بود؛ پس شاید این اثر در آینده روی پی‌سی و ایکس باکس هم عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده