// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰

فروش بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope سه میلیون را رد کرد

با اینکه قبلا از Mario + Rabbids Sparks of Hope به‌عنوان یک شکست تجاری یاد می‌شد، اما ظاهرا این بازی به اندازه نسخه قبلی فروش داشته است.

شرکت Ubisoft پس از عرضه Mario + Rabbids Sparks of Hope اعلام کرد که این بازی با وجود نقدهای مثبت نتوانسته‌ انتظارات آن‌ها در زمینه فروش را برآورده کند. در همین راستا ایو گیلمو، مدیرعامل یوبیسافت، گفت که احتمال داشت این بازی در صورت عرضه برای جانشین نینتندو سوییچ (که درحال‌حاضر با نام نینتندو سوییچ ۲ شناخته می‌شود) فروش بهتری را تجربه می‌کرد؛ حتی نینتندو نیز پیشنهاد این کار را به یوبیسافت داده بود.

به‌نظر می‌رسد که این بازی با گذشت زمان و فروش مداوم از زمان عرضه به فروش خوبی دست یافته است. همان‌طور که رسانه Video Games Chronicle گزارش داد، بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope تاکنون نزدیک به ۳ میلیون نسخه فروخته است که این رقم با فروش نسخه‌‌ قبلی برابر است. نسخه پیشین یعنی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle از زمان عرضه در ماه اوت ۲۰۱۷ بیش از ۱۰ میلیون بازیکن را جذب کرد.

طبق ادعای منابع مختلف، تخفیفات فروشگاه eShop نینتندو کمک شایانی به فروش بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope کرده است. برای این بازی سه بسته الحاقی The Tower of Doooom ،The Last Spark Hunter‌ و Rayman In the Phantom Show منتشر شد، اما تاثیر آن‌ها در میزان فروش ذکر نشده است.

در ماه اوت ۲۰۲۳ زمانی‌‌که در مورد فروش ناامیدکننده بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope سؤال شد، کریستینا نوا، تهیه‌کننده مجموعه، گفت یوبیسافت «اطمینان داشت» که بازی «به‌آرامی و در طول چند سال» فروش خوبی را تجربه خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که درنهایت چنین اتفاقی در حال وقوع است؛ هرچند شاید یوبیسافت انتظار عملکرد بهتر این نسخه نسبت‌به بازی Sparks of Hope را داشته باشد که تاکنون محقق نشده است.

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope هم‌اکنون روی نینتندو سوییچ قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده