نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۵

تریلر Tekken 8 تلاش زافينا برای مهار قدرت شیطان باستانی را نشان می‌دهد

شرکت بندای نامکو با پخش تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 به نمایش کاراکتر زافینا پرداخت که برای مهار قدرت عزازل در مبارزات تقلا می‌کند.

شرکت Bandai Namco اخیرا از سبک مبارزه آلیسا در Tekken 8 رونمایی کرد و حال نوبت به نمایش مبارز دیگری رسیده است. بندای نامکو با پخش تریلر جدیدی از کمبوهای زافینا رونمایی کرد. زافینا یک اخترشناس با ظاهری جالب است و در مبارزه می‌تواند از قدرت‌های بازوی چپ خود بهره ببرد که نیروی عزازل، شیطان باستانی را پنهان کرده است.

با اینکه قدرت‌های دست جادویی زافینا بسیار کاربردی هستند، به‌نظر می‌رسد کنترل جادوی آن‌ها در بازی Tekken 8 دشوارتر شده است. زافینا بسیار چابک است و پیش‌بینی حمله‌های این مبارز دشوار خواهد بود. همچنین ضربه‌های این کاراکتر برد وسیعی دارند و بازیکن‌هایی که در مقابل او اشتباه کنند، به‌سختی مجازات خواهند شد. باتوجه‌‌به اینکه فن Rage Art زافینا بسیار ویرانگر است، باید ببینیم قدرت‌های عزازل او چگونه روی سایر کمبوهایش تاثیر می‌گذارند.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بازی در زمان انتشار ۳۲ مبارز دارد که در میان آن‌ها می‌توان شخصیت‌های جدیدی ازجمله Reina ،Victor و Azucena را مشاهده کرد. همچنین یک حالت تک‌نفره تازه به نام Arcade Quest درکنار کمپین داستانی دردسترس قرار می‌گیرد. شرکت بندای نامکو دموی رایگان این بازی را روی تمام پلتفرم‌ها عرضه کرده است تا بازیکن‌ها قبل از خرید بازی با مکانیسم‌ها و ویژگی‌های تازه آن آشنا شوند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده