// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۷

واکنش منتقدین به بازی Prince of Persia: The Lost Crown

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شده و شاهد بازگشت باشکوهی برای مجموعه شاهزاده ایرانی هستیم.

Prince of Persia مجموعه ارزشمندی برای یوبیسافت و صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. درست زمانی‌که نسخه ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time در دست ساخت بود، بازی Prince of Persia: The Lost Crown هم معرفی شد. یک بازی مترویدوینیایی که با انتقادهایی از سوی کاربران مواجه شد.

بااین‌حال Prince of Persia: The Lost Crown جواب همه نگرانی‌های کاربران را با موفقیت خود داد و تجربه‌ای ناب و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به این سبک و همچنین سایر کاربران مجموعه شاهزاده ایرانی است. دراین‌میان اشاره کنم که The Lost Crown به‌صورت کامل از دوبله و زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و مدتی پیش هم میانگین نمرات آن منتشر شد. Prince of Persia: The Lost Crown یک بازگشت باشکوه و دوست‌داشتنی برای این سری به حساب می‌آید.

در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Prince of Persia: The Lost Crown

  • سازنده: یوبیسافت مُنپلیه
  • ناشر: یوبیسافت
  • سبک: اکشن ماجراجویی و مترویدوینیا
  • پلتفرم: کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ عرضه: کاربران نسخه دیلاکس در تاریخ ۲۵ دی ماه و کاربران نسخه معمولی در تاریخ ۲۸ دی ماه

سیمرغ در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

زومجی: ۹۰ از ۱۰۰

Prince of Persia: The Lost Crown برخلاف آنچه که پس از معرفی بازی تصور می‌شد، دقیقا همان اثری است که مجموعه شاهزاده ایرانی به آن نیاز داشت؛ یک تجربه مترویدوینیا با چاشنی زیادی از خلاقیت که توانسته است تجربه‌ای تقریبا ۲۵ ساعته و حسابی لذت‌بخش از ماجراجویی با شخصیت سارگون در دل کوه قاف ارائه دهد. بازی از یک طرف داستانی پر پیچ و خم با انواع اتفاق‌های غیرمنتظره را روایت می‌کند و از طرفی دیگر ویژگی‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی آن آنقدر هوشمندانه طراحی شده‌اند که تا آخر بازی جذاب و ارزشمند باقی می‌مانند. چه طرفدار سبک مترویدوینیا و مجموعه شاهزاده ایرانی باشید و چه خیر، Prince of Persia: The Lost Crown از آن دست بازی‌هایی است که هرگز نباید آن را از دست داد و هر علاقه‌مند به ویدیو گیمی می‌تواند مدت‌ها از تجربه آن لذت ببرد.

گیم اینفورمر: ۹۵ از ۱۰۰

The Lost Crown سبب شده تا زمین گذاشتن کنترلر بسیار سخت شود و مدام می‌خواهید کمی جلوتر بروید. البته که این تداوم گشت‌و‌گذار در کوه قاف، به‌لطف حس خوبی که القا می‌کند، انجام می‌شود. پلتفرمینگ درجه یک و نبردهای درگیرکننده و همچنین پیشرفت در جهان بازی The Lost Crown، در یک حلقه عالی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. گیم‌پلی حرف اول را می‌زند و Prince of Persia به خوبی این موضوع را می‌داند.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Prince of Persia: The Lost Crown دریایی از تغییرات برای مجموعه به حساب می‌آید و تقریبا به همان اندازه تغییر دراماتیکی است که Sands of Time در زمان خود آن را انجام داد و Prince of Persia کلاسیک پلتفرمر را در قالب یک محصول سه‌بعدی در دسترس مخاطب قرار داد. شروع در این سبک با اعتماد به نفس بالا و ساخته‌ای بی عیب و نقص بوده که به‌سادگی می‌تواند هویت جدید این مجموعه برای آینده پیش‌بینی شده باشد. نزدیک به تمامی جوانب part of Prince of Persia: The Lost Crown به خوبی کار می‌کنند و هر بخش بسیار یکپارچه به یکدیگر متصل شده است. به نحوی که می‌توان گفت این مجموعه سبک جدید خود را پیدا کرده است.

دستراکتوید: ۸۵ از ۱۰۰

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مترویدوینیایی یا بازی‌هایی با مبارزات سرعتی و تمرکز روی باس فایت‌ها هستید، این تکرار را دوست خواهید داشت.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

Prince of Persia به یک احیا نیاز داشت و The Lost Crown به خوبی این کار را انجام داده است. پلتفرمینگ عالی، نقشه بزرگ و پازل‌های هوشمندانه سبب شده تا با یکی از بهترین مترویدوینیاهای ساخته شده روبه‌رو شویم و سال ۲۰۲۴ را با سبک و سیاق منحصربه‌فردی آغاز کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده