// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰

تریلر Persona 3 Reload مراکز تجاری و تفریحی بازی را نشان می‌دهد

تریلر بازی Persona 3 Reload به نمایش مکان‌های مختلف داخل و اطراف جزیره Tatsumi Port می‌پردازد.

شرکت اتلوس اخیرا تریلر جدیدی از بازی Persona 3 Reload را پخش کرد که این‌بار روی نمایش مکان‌های مختلف جزیره «تاتسومی پورت» تمرکز دارد. در این تریلر مناطقی مثل مرکز خرید پائولونیا، ایستگاه ایواتودای و خیابان تجاری به نمایش در می‌آید. بازیکن‌ها نه‌تنها می‌توانند برای خرید تجهیزات، تأمین کالاهای مصرفی و آیتم‌های افزایش سلامتی از این مکان‌ها بازدید کنند، بلکه استراحت و شرکت در فعالیت‌های اجتماعی نیز در آن‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

لینک دانلود از آپارات

ویدیو آغازین بازی پرسونا ۳ ریلود هم اخیرا پخش شد که شامل قطعه موسیقی جدید Full Moon Full Life بود. در این ویدیو شخصیت اصلی روی دستگاه MP3 Player خود به تغییر موسیقی‌های مختلفی پرداخت تا به این آهنگ جدید رسید. این بازی نسخه ریمیک بازی نقش‌آفرینی پرسونا ۳ است که در سال ۲۰۰۴ برای پلی استیشن 2 منتشر شد. در بازی پرسونا ۳ ریلود شخصیت اصلی به دبیرستان گِکّوکان می‌رود و درگیر یک حادثه با نام ساعت تاریک می‌شود. 

بازی Persona 3 Reload در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده