نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۹

تریلر زمان عرضه بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شد

شرکت یوبیسافت تریلر زمان عرضه بازی Prince of Persia: The Lost Crown را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

سری شاهزاده پارسی شرکت یوبیسافت این‌بار در قالب متروئیدوانیا بازگشته است. یوبیسافت مون‌پلیه وظیفه توسعه بازی دوبعدی و پلتفرمر Prince of Persia: The Lost Crown را برعهده داشته است و هم‌اکنون تنها یک هفته تا عرضه بازی فاصله داریم. داستان این بازی سرگذشت شخصیتی به نام سارگون را روایت می‌کند که یک جنگجوی ماهر است و مأموریت دارد شاهزاده غسان را نجات دهد. بااین‌وجود مأموریت شاهزاده پارسی به این سادگی پیش نمی‌رود و در ادامه خود را درگیر یک ماجراجویی و سفر در زمان می‌بیند.

یوبیسافت همزمان با انتشار نقدها و نمرات Prince of Persia: The Lost Crown تریلری را به مناسبت نزدیک شدن زمان عرضه بازی پخش کرد. همراه‌با این تریلر، یوبیسافت اعلام کرد دمو رایگان این بازی از هم‌اکنون روی تمام پلتفرم‌های مقصد در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این دمو شامل بخش‌های گزینشی از بازی است و بازیکن‌ها از ابتدای تجربه خود به چند توانایی و قدرت مبتنی بر زمان دسترسی دارند. با‌توجه‌به اینکه محتوای دموی بازی گزینشی است، میزان پیشرفت بازیکن‌ها در آن به نسخه اصلی انتقال نخواهد یافت.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۲۸ دی (۱۸ ژانویه) روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. افرادی که نسخه دیلاکس بازی را خریده باشند می‌توانند سه روز زودتر تجربه بازی را شروع کنند. همچنین برای این دسته از خریداران پاداش‌های ویژه‌ای ازجمله طلسم Prosperity Bird در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده