نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۳

تریلر جدید بازی Tekken 8 قابلیت‌های کاراکتر پاندا را نشان می‌دهد

شرکت بندای نامکو کمبوها و سبک مبارزه پاندا را در تریلر جدید بازی Tekken 8 به‌نمایش گذاشته است.

توسعه‌دهندگان بازی مبارزه‌ای Tekken 8 قبلا بازگشت پاندا در این نسخه را تایید کرده بودند. حال بندای نامکو تریلر تازه‌ای پخش کرده است که در آن می‌توانیم نگاهی به سبک مبارزه و کمبوهای این شخصیت دوست‌داشتنی داشته باشیم. شاید بتوان بامزه‌ترین بخش تریلر را نحوه تعامل پاندا با لینگ ژیائویو دانست؛ جایی‌که دو شخصیت برای خوردن اسنک شعر می‌خوانند.

پاندا مشابه با کوما از ضربه‌های کوتاه و سنگین استفاده می‌کند. همچنین این خرس بزرگ می‌تواند با اجرای فن Hunting Bear Stance به حریف خود آسیب‌های جدی وارد کند. پاندا می‌تواند درکنار انواع فنون و ضربه‌های منحصربه‌فردی که دارد، از توپ ساحلی خود برای ضربه زدن بهره ببرد. همچنین انواع حرکات آکروباتیک خرسی را می‌توانیم در میان کمبوهای این شخصیت ببینیم.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن (۲۶ ژانویه) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. دموی رایگان این بازی هم‌اکنون روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد و تجربه بخش‌هایی از Story Mode و Arcade Quest را فراهم می‌کند. همچنین این دمو شامل سه مرحله و چهار مبارز قابل انتخاب است.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده