// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰

بازی ایندیانا جونز احتمالا زودتر از انتظار عرضه می‌شود

تام هندرسون ادعا کرد که طرفدارها باید در سال ۲۰۲۴ منتظر عرضه بازی Indiana Jones استودیو MachineGames باشند.

بازی Indiana Jones که سه سال پیش معرفی شد، یکی از بزرگ‌ترین آثار فرست‌-پارتی ایکس باکس به‌شمار می‌آید. مایکروسافت در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) مراسم Developer_Direct جدیدی برگزار خواهد کرد که نخستین تریلر گیم‌پلی و جزئیات بیشتری از بازی ایندیانا جونز استودیو MachineGames را تقدیم طرفدارها خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که تاریخ عرضه بازی هم در این مراسم اعلام خواهد شد و این اثر احتمالا زودتر از تصورات منتشر خواهد شد.

تام هندرسون با استناد به اظهارات منابع نزدیک به پروژه گزارش داده است که بازی ایندیانا جونز در سال ۲۰۲۴ به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. شرکت بتسدا با فاصله کوتاهی پس از معرفی بازی Indiana Jones در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که این ویدیوگیم در مراحل بسیار اولیه توسعه قرار دارد. با اینکه تصور می‌شد زمان زیادی تا عرضه این بازی مورد انتظار باقی مانده باشد، اما ظاهرا ماشین‌گیمز توانسته است تا سریع‌تر از حد تصور روند توسعه ایندیانا جونز را پیش ببرد.

اگر واقعا این ادعا درست باشد، سال ۲۰۲۴ سال بسیار پرباری برای ایکس باکس خواهد بود و طرفدارها درکنار بازی ایندیانا جونز باید منتظر عرضه آثاری مثل بازی Microsoft Flight Simulator 2024، بازی Senua's Saga: Hellblade 2، بازی Avowed، بازی Towerborne و بازی Ara: History Untold باشند. در مراسم Developer_Direct پیش‌رو اطلاعاتی از بازی‌های هل‌بلید ۲، Avowed و Ara: History Untold نیز ارائه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده