// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰

الن ویک احتمالا به بازی Dead by Daylight می‌آید

فهرست کاراکترهای قابل تجربه بازی Dead by Daylight احتمالا با پیوستن الن ویک گسترش خواهد یافت.

بازی Dead by Daylight شخصیت‌های برحسته و خاطره‌انگیزی از مجموعه‌های ترسناک را جمع‌آوری کرده است؛ از آلبرت وسکر مجموعه رزیدنت ایول و چاکی از Child's Play گرفته تا زنومورف از مجموعه بیگانه و البته نیکولاس کیج. استودیو Behaviour Interactive تاکنون محتویات جذاب و هیجان‌انگیزی را برای این بازی دلهره‌آور چندنفره منتشر کرده است و اکنون این توسعه‌دهنده با انتشار توئیت جدیدی به شخصیت بعدی بازی اشاره می‌کند.

اکانت توئیتر رسمی بازی Dead by Daylight تصویر متحرکی از یک چراغ‌قوه ساده قدیمی منتشر کرده است که پرتو نور را به تاریکی‌های پیرامون می‌تاباند. طرفداراها سریعا حدس زدند این تصویر گیف به مجموعه Alan Wake شرکت رمدی اشاره می‌کند. همچنین کایل روولی، کارگردان الن ویک ۲ هم توئیتی با مضمون مشابه را لایک کرده است.

باید دید که اگر الن ویک به بازی Dead by Daylight اضافه شود، نقش قاتل را خواهد داشت یا در نقش بازمانده ظاهر می‌شود؛ چراکه این نویسنده پتانسیل ایفای نقش در هر دو مورد را دارد. به‌هرشکل استودیو Behaviour Interactive  امروز مورخ ۱۹ دی ۱۴۰۲ (۹ ژانویه ۲۰۲۴) جزئیات بیشتری را در این رابطه با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Dead by Daylight هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، پی‌سی، اندروید و iOS قابل تجربه است. این اثر تاکنون بالای ۶۰ میلیون بازیکن جذب کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده