نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

فصل سوم بازی Diablo 4 عقب نخواهد افتاد

شرکت بلیزارد اینترتینمنت تاکید کرد هیچ تاخیری در تاریخ شروع فصل سوم بازی Diablo 4 رخ نخواهد داد.

بازیکن‌های Diablo 4 به‌تازگی رویداد کریسمس بازی با نام Midwinter Blight را به پایان رسانده‌اند. از طرفی فصل دوم این بازی با عنوان Abattoir of Zir تا هفته آینده به پایان می‌رسد. با‌این‌وجود شرکت بلیزارد هنوز جزئیات تازه‌ای از فصل سوم بازی را ارائه نکرده است. به‌گفته آدام فلچر، مدیر روابط عمومی دیابلو، تاریخ برگزاری Campfire Chat بعدی هنوز مشخص نیست اما طرفداران می‌توانند جزئیات بیشتری از جمله تاریخ عرضه را در هفته‌های آینده به‌دست آورند.

در ادامه فلچر در پاسخ به سوالی در مورد احتمال به تعویق افتادن تاریخ عرضه فصل سوم بازی Diablo 4 تاکید کرد که چنین چیزی رخ نخواهد داد. در‌حال‌حاضر جای تعجبی ندارد که بلیزارد در هفته آینده جزئیات تازه فصل سوم را با بازیکن‌ها به اشتراک گذارد و در ادامه آن را تا پایان ژانویه در دسترس قرار دهد.

بازی Diablo 4 هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. اولین بسته الحاقی این بازی با عنوان Vessel of Hatred تا اواخر ۲۰۲۴ عرضه می‌شود که شامل جنگل‌های Torajan، کلاس جدید و خط داستانی تازه با تمرکز روی Mephisto خواهد بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده