نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷

حجم بازی Princess Peach: Showtime مشخص شد

بازی اکشن و ماجراجویی Princess Peach: Showtime توسط ESRB رده‌بندی سنی خود را دریافت کرد.

باتوجه‌به گزارش‌هایی که تاکنون پخش شده‌اند، بسیاری از طرفداران احتمال می‌دهند تا پایان امسال شاهد عرضه کنسول جدید شرکت نینتندو باشیم. با‌این‌وجود نینتندو همچنان روی پشتیبانی از نینتندو سوییچ تمرکز دارد و به‌نظر می‌رسد در ماه‌های آینده چند بازی بزرگ برای آن منتشر شود. بازی Princess Peach: Showtime یکی از انحصاری‌های جدید نینتندو به‌شمار می‌آید که توجه بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کرده است. حال به‌نظر می‌رسد این بازی در مسیر مناسب توسعه خود تا رسیدن تاریخ انتشار قرار دارد.

نینتندو در ژوئن گذشته رسما از بازی اکشن و ماجراجویی Princess Peach: Showtime رونمایی و تاریخ عرضه آن را برای مارس ۲۰۲۴ تایید کرد. حال این بازی توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده است که نشان می‌دهد جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ تا زمان عرضه فاصله چندانی ندارد.

علاوه‌براین، صفحه eShop بازی به‌روزرسانی شده است و در اطلاعات آن می‌توانیم فضای موردنیاز هشت گیگابایتی را که حجم معمول بازی‌های نینتندو سوییچ است مشاهده کنیم. بازی Princess Peach: Showtime قرار است در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) روی نینتندو سوییچ عرضه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده