نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

شایعه زمان انتشار بازی Star Wars Outlaws صحت ندارد

یوبیسافت شایعه مربوط‌به عرضه Star Wars Outlaws در اواخر سال ۲۰۲۴ را تکذیب کرد، اما این بازی همچنان در سال جاری تقدیم طرفدارها می‌شود.

شرکت Ubisoft در زمان رونمایی از بازی Star Wars Outlaws استودیو مسیو اینترتینمنت اعلام کرد که این ویدیوگیم را در سال ۲۰۲۴ دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که یوبیسافت دقیقا چه زمانی از سال ۲۰۲۴ را برای عرضه این بازی در نظر گرفته است. پست اخیر دیزنی به این موضوع اشاره داشت که این بازی مورد انتظار اکشن ماجراجویی جهان-باز در اواخر سال ۲۰۲۴ تقدیم گیمرهای سراسر جهان خواهد شد.

حالا یوبیسافت اعلام کرد که بازه انتشار اعلام‌شده در این پست صحیح نیست. به‌همین خاطر اشاره به عرضه بازی Star Wars Outlaws در اواخر سال ۲۰۲۴ از این پست حذف شد و اکنون دوباره همان بازه انتشار قبلی را نشان می‌دهد. انتظار می‌رفت که این بازی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۴ منتشر شود، اما باتوجه‌به اعلامیه یوبیسافت می‌توان انتظار داشت تا این اثر در نیمه نخست سال جاری یا نهایتا سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود.

بازی Star Wars Outlaws در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. استودیو مسیو اینترتینمنت درکنار این پروژه روی بازی Tom Clancy's The Division 3 نیز کار می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده