نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰

نرخ فریم و رزولوشن Prince of Persia: The Lost Crown در کنسول‌ها مشخص شد

شرکت یوبیسافت از نرخ فریم و رزولوشن بازی Prince of Persia: The Lost Crown در کنسول‌ها رونمایی کرد.

شرکت یوبیسافت اخیرا از سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه کامپیوتر Prince of Persia: The Lost Crown رونمایی کرد که امکان تجربه بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در تنظیمات گرافیکی Ultra را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. جای هیچ‌گونه نگرانی برای کاربران کنسول‌های نسل ۹ نیز وجود ندارد؛ چراکه این بازی ساید-اسکرولر با رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود.

کاربران کنسول ایکس باکس سری اس می‌توانند با رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به تجربه Prince of Persia: The Lost Crown بپردازند؛ درحالی‌که نسخه ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو امکان تجربه بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. نینتندو سوییچ نیز این بازی را در حالت دستی با رزولوشن 720p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و در حالت داک با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند.

باید دید که عملکرد Prince of Persia: The Lost Crown در زمان عرضه چگونه خواهد بود، اما این بازی صرف‌نظر از پلتفرم انتخابی خوب به‌نظر می‌رسد. این بازی در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود و در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۲ (۱۱ ژانویه ۲۰۲۴) می‌توان به تجربه نسخه دمو رایگان آن پرداخت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده