نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴

تریلر گیم پلی Prince of Persia: The Lost Crown اولین باس فایت بازی را نشان می‌دهد

تریلر گیم‌پلی جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown، مرحله ابتدایی و اولین باس فایت بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown یکی از بازی‌های بزرگی است که قرار است در در این ماه توسط یوبیسافت منتشر شود. این بازی که اولین بازی این مجموعه از زمان عرضه Prince of Persia: The Forgotten Sands در سال ۲۰۱۰ محسوب می‌شود، در اختیار رسانه‌هایی مانند گیم اینفورمر قرار گرفته است تا قبل از زمان عرضه بازی، به نمایش حدود ۲۰ دقیقه از ابتدای گیم‌پلی بازی اکشن بازی بپردازند. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

توجه: مرحله اول بازی در این ویدیو به‌طور کامل نشان داده می‌شود.

دانلود از آپارات

در این ویدیو سارگون (Sargon) و دیگر ایمورتال‌ها همچون Menolias و Orod را مشاهده می‌کنیم که درحال مبارزه با سربازان امپراطوری کوشان (Kushan Empire) در میان نبرد هستند. بازیکنان در گیم‌پلی این بازی می‌توانند پس از حملات و اجرای حرکات متنوع به سرعت به مسیر خود ادامه دهند که این امر منجر به ایجاد مبارزات و درگیری‌های گروهی شده است. همچنین در این بازی می‌توان با ضربه در حین پرش دشمنان را به دیوارها کوبید که این‌گونه حرکات، مبارزات هیجان انگیزی را برای این بازی به ارمغان آورده است.

در جریان این مرحله از بازی، به یک باس فایت به نام General Uvishka برمی‌خوریم که سارگون اولین قابلیت ویژه خود را تحت عنوان Rush of the Simurgh در اینجا و بعد از حدود دو ساعت از زمان تجربه بازی دریافت می‌کند. این قابلیت امکان حرکات ناگهانی (دش) روی هوا را ممکن می‌سازد که انیمیشن آن یادآور دویدن روی دیوار در بازی‌های کلاسیک این مجموعه است.

آویزان شدن از ملیه و تیراندازی سرباز دشمن به سمت سارگون در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برای PS4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. دموی رایگان این بازی نیز از تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فرایند ساخت این بازی ماه گذشته به پایان رسیده است و گفته شده که زمان تجربه گیم‌پلی آن حدود ۲۵ ساعت است. دقیقا مشخص نشده است که این مدت زمان مربوط‌به محتوای اصلی بازی خواهد بود یا مراحل جانبی بازی نیز می‌شود. درهرصورت به نظر می‌رسد که این بازی محتوای زیادی را برای کاربران آن به همراه خواهد داشت.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده