نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۱

اسکوئر انیکس در حال توسعه چند بازی معرفی نشده جدید است

شرکت اسکوئر انیکس در حال ساخت چند پروژه جدید و معرفی نشده است که توسط تهیه‌کنندگان NieR و ریمستر Crisis Core توسعه پیدا می‌کنند.

با پایان سال ۲۰۲۳ و شروع سال جدید، بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشران در حال آماده شدن برای معرفی پروژه‌های جدید هستند. شرکت اسکوئر انیکس در حال حاضر جزو ناشرانی است که برنامه کاری شلوغی برای سال ۲۰۲۴ دارند. این شرکت ژاپنی در نظر دارد تا در این سال، بازی Octopath Traveler II را برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و بازی Final Fantasy XVI را برای پلتفرم کامپیوتر منتشر کند.

اسکوئر انیکس همچنین در حال توسعه بازی Final Fantasy VII Rebirth، بازی SaGa: Emerald Beyond، بازی Foamstars و بازی Visions of Mana است که در سال ۲۰۲۴ به‌دست بازیکن‌ها خواهند رسید. علاوه‌بر‌این بازی Dragon Quest III HD-2D Remake، بازی Dragon Quest XII و بازی Kingdom Heart IV جزو دیگر پروژه‌هایی هستند که این شرکت روی آن کار می‌کند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که این ناشر بازی‌های بیشتری نیز دارد که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند و احتمالا در سال ۲۰۲۴ بیشتر از آن‌ها می‌شنویم.

اخیرا یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده مجموعه بازی‌های NieR و بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age به‌همراه ماریکو ساتو، تهیه‌کننده بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion مصاحبه‌ای با رسانه 4Gamer داشته‌اند. آن‌ها در این گفت‌وگو تأیید کرده‌اند که هر یک روی یک پروژه جدید کار می‌کنند که هنوز از آن‌ها رونمایی نشده است. متأسفانه این دو تهیه‌کننده اطلاعات بیشتری را فاش نکردند، بنابراین برای دریافت جزئیات بیشتر باید فعلا منتظر بمانیم.

انتظار می‌رود تا پس از انتشار بازی Final Fantasy VII Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲)، اسکوئر انیکس اطلاعات بیشتری را در رابطه با پروژه‌های در دست ساخت خود به اشتراک بگذارد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده