نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

سازنده Persona روی بازی جدیدی کار می‌کند

شرکت اتلوس، سازنده مجموعه بازی‌های Persona روی بازی جدیدی کار می‌کند که هنوز معرفی نشده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اتلوس، توسعه‌دهنده مجموعه بازی‌های Persona اخیرا ساخت بازی جدیدی را آغاز کرده است که برای رونمایی از آن باید فعلا منتظر بمانیم. این پروژه معرفی‌نشده اخیر بخشی از برنامه کاری شرکت اتلوس در سال ۲۰۲۴ و بعد از آن است.

سال ۲۰۲۳ سال نسبتا خلوتی برای شرکت اتلوس بود و در این دوره ۱۲ ماهه تنها شاهد انتشار بازی Persona 5 Tactica از سوی این توسعه‌دهنده بودیم. بااین‌حال سال ۲۰۲۴ قرار است سال هیجان‌انگیزی برای طرفداران ساخته‌های این زیرمجموعه سگا باشد؛ زیرا آن‌ها در ابتدای این سال قادر خواهند بود تا بازی Persona 3 Reload و بازی Unicorn Overlord را تجربه کنند و سپس اولین آی‌پی جدید این شرکت در بیش از یک دهه اخیر، یعنی Metaphor: ReFantazio از راه خواهد رسید.

حالا، ایجی ایشیدا، از تهیه‌کنندگان قدیمی و باسابقه شرکت اتلوس، گفت که این سه بازی تنها پروژه‌های در دست ساخت آن‌ها نیستند. او در مصاحبه اخیر خود با رسانه ژاپنی 4Gamer فاش کرد که اتلوس درحال‌حاضر روی یک بازی جدید و معرفی‌نشده نیز کار می‌کند که مشخص نیست چه زمانی شاهد انتشار آن خواهیم بود. ایجی ایشیدا اطلاعات بیشتری در این رابطه به اشتراک نگذاشت، اما تأیید کرد که کارگردان این بازی نیست. ایشیدا پیش از این بازی Shin Megami Tensei: Strange Journey، بازی Tokyo Mirage Sessions #FE Encore و بازی Soul Hackers 2 را کارگردانی کرده است.

این بازی معرفی‌نشده شرکت اتلوس، ممکن است پروژه Asa باشد که مدتی پیش شایعه آن در اینترنت منتشر شده بود. این شایعه حاکی از آن بود که این پروژه یک اسپین‌-آف پارتی‌محور برای پرسونا خواهد بود. این شایعه همچنین از ساخت بازی Persona 6 خبر می‌داد و از معرفی و عرضه پروژه Asa و ششمین نسخه سری Persona در سال ۲۰۲۴ حکایت داشت.

در این شایعه آمده بود که شرکت اتلوس در حال توسعه یک پروژه دیگر به‌عنوان اسپین‌-آف بازی Shin Megami Tensei 5 است. احتمال دارد حتی پروژه‌ای که ایجی ایشیدا به آن اشاره می‌کند، همین بازی باشد؛ زیرا او تجربه بیشتری در ساخت چنین آثاری دارد.


منبع Game Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده