نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵

تریلر Tekken 8 استفاده کوما از ماهی سالمون در مبارزه را نشان می‌دهد

بندای نامکو در تریلر تازه Tekken 8 از کوما رونمایی کرد و بخش‌هایی از کمبوهای جدید این کاراکتر را نشان داد.

در گذشته تأیید شد که بازی مبارزه‌ای و موردانتظار Tekken 8 میزبان ۳۲ مبارز مختلف در زمان عرضه خواهد بود. شرکت بندای نامکو تاکنون با پخش تریلرهای جذابی به معرفی جداگانه این مبارزها پراخته است و حال به‌نظر می‌رسد نوبت به رونمایی از خرس قهوه‌ای کلاسیک مجموعه یعنی Kuma رسیده است.

کوما از اولین نسخه مجموعه در میان مبارزهای Tekken حضور داشت. در خط داستانی شاهد مرگ کوما به‌دلیل پیری هستیم که در ادامه پسر او با نام کوما دوم جایگزین این کاراکتر می‌شود و به‌این‌ترتیب این خرس در تمام نسخه‌های تکن حضور داشته است. با اینکه به‌نظر می‌رسد کوما از کمبوهای سنگین و کند استفاده می‌کند و ممکن است در فهرست برترین مبارزان مجموعه قرار نگیرد، اما این خرس به‌دلیل ماهیت بامزه‌اش همواره بین هواداران محبوب بوده است.

در تریلر گیم‌پلی می‌توانیم مبارزه کوما با پائول فینیکس و پاندا را مشاهده کنیم. خرس قهوه‌‌ای می‌تواند با استفاده از پنجه‌های خود به رقیب ضربه‌های محکمی بزند و با دندانش آن‌ها را بگیرد و پرتاب کند. همچنین یک ماهی بزرگ را می‌توان سلاح اصلی کوما به‌حساب آورد که با استفاده از آن می‌تواند کمبوهای کوبنده‌ای را اجرا کند. کوما می‌تواند این ماهی را تبدیل به یک موشک بکند و در حین انجام حرکت ویژه خود به سمت رقیب شلیک کند.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده