نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴

تریلر جدید Persona 3 Reload زندگی روزمره قهرمان بازی را نشان می‌دهد

اخیرا یک تریلر جدید از Persona 3 Reload منتشر شده است که نگاهی به زندگی روزمره قهرمان این بازی می‌اندازد.

شرکت اتلوس به تازگی یک تریلر جدید به زبان ژاپنی برای بازی مورد انتظار Persona 3 Reload  منتشر کرده است. این تریلر به جای تمرکز بر لحظات پر از اکشن بازی، روی امور روزمره و معمولی‌تری متمرکز است که بازیکن‌ها در حین تجربه داستان این اثر خواهند دید.

هر چند که تریلر جدید ریمیک بازی Persona 3 به زبان ژاپنی است، اما نکات بسیاری راجع به زندگی روزمره قهرمان Persona 3 Reload ارائه می‌دهد. بازیکن‌ها علاوه بر تجربه داستان بازی، زمانی را با دوستان خود صرف خواهند کرد، شغل‌های پاره‌وقت بر عهده خواهند گرفت، کارهای جانبی را تکمیل خواهند کرد و در طول این مسیر، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهند کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر قبلی  Persona 3 Reload روی Velvet Room در بازی تمرکز داشت. بازیکن‌ها می‌توانند به Velvet Room وارد شوند تا مجموعه پرسوناهای خود را مدیریت کنند و می‌توانند با ادغام آن‌ها یک پرسونای جدید ایجاد کنند.

بازی Persona 3 Reload در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. این بازی از روز اول عرضه برای مشترکان سرویس گیم پس در کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس به شکل رایگان در دسترس خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده