// یکشنبه, ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴

بازی Marvel's Blade به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود

به‌گفته جف گراب، ظاهرا زمان زیادی تا زمان عرضه بازی Marvel's Blade باقی‌مانده است.

بازی Marvel's Blade ممکن است  تا شروع نسل بعدی کنسول‌ها عرضه نشود. معمولا ساخت بازی‌ها با همکاری بیش از ۱۰۰ بازیساز و برای چند سال طول می‌کشد و بسیاری از آثار حتی پس از این روند هرگز عرضه نمی‌شوند. با پیشرفت تکنولوژی، انتظارات بازیکنان هم افزایش یافته است و روند توسعه بازی‌های ویدیویی حتی طولانی‌تر از قبل شده است.

برخی سازندگان سعی می‌کنند تا نزدیک نشدن به زمان عرضه بازی خود را معرفی نکنند؛ اما این اقدام هم باعث سردرگمی طرفداران می‌شود. در مراسم گیم اواردز امسال  آرکین تایید کرد در حال کار روی یک بازی براساس شخصیت بلید است. متاسفانه مشخص نیست این بازی چه زمانی و برای چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد شد و جز اینکه یک بازی اورجینال اکشن سوم-شخص است، اطلاعات دیگری درباره‌اش نمی‌دانیم. باتوجه‌به کمبود اطلاعات، طرفداران تصور کردند زمان زیادی تا عرضه بازی باقی مانده است.

همچنین با اینکه تایید شده است روند توسعه بازی به‌تازگی شروع شده، اما براساس دیگر اطلاعات، کار روی بازی از سال ۲۰۲۲ آغاز شده است. اکنون جف گراب ادعا کرده است آرکین انتظار دارد این اثر در سال ۲۰۲۷ منتشر شود. حتی ممکن است این بازی روی ایکس باکس بعدی هم انتشار یابد و یکی از آثار زمان عرضه نسل جدید کنسول ایکس باکس باشد.

لوگو بازی Marvel’s Blade استودیو آرکین

ازآنجایی‌که آرکین زیرمجموعه مایکروسافت است، بسیاری تصور می‌‎کنند Marvel's Blade انحصاری ایکس باکس خواهد بود؛ اما این موضوع هنوز رسما تایید نشده و این موضوع باعث سردرگمی عده‌ای شده است. شاید این بازی واقعا برای کنسول نسل بعد هم عرضه خواهد شد و به همین دلیل مایکروسافت پلتفرم‌های مقصد بازی را اعلام نکرده است.

به هر شکل، مایکروسافت در حال ساخت یک اثر انحصاری از ایندیانا جونز است و پلی استیشن هم آثار انحصاری اسپایدرمن و ولوورین را دارد؛ پس انحصاری شدن بازی Marvel's Blade چندان هم تعجب‌آور نخواهد بود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده