// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

تعداد بازیکن‌های استارفیلد از ۱۳ میلیون عبور کرد

شرکت بتسدا در آستانه شروع سال ۲۰۲۴ آمار جدیدی از تعداد بازیکن‌های Starfield را منتشر کرد.

زمان زیادی تا پایان سال ۲۰۲۳ باقی نمانده است و اکنون شرکت Bethesda اعلام کرد که بازی Starfield موفق به جذب ۱۳ میلیون بازیکن شده است. آخرین‌بار چند هفته پیش فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت تأیید کرد این بازی نقش‌آفرینی فضایی موفق به جذب ۱۲ میلیون بازیکن در تمام پلتفرم‌ها شده است.

شرکت بتسدا اینفوگرافیک جدیدی از استارفیلد منتشر کرد که حاوی اطلاعات جذابی از این بازی است. بازیکن‌های Starfield درمجموع ۲۲ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۴۱ روز این ویدیوگیم را تجربه کرده‌اند و هر گیمر به‌طور میانگین ۴۰ ساعت مشغول تجربه آن بوده است. بالغ‌بر ۲۶ میلیون ساعت صرف ساخت فضاپیما شده و نزدیک به دو میلیون سیاره مورد بازدید قرار گرفته است؛ درحالی‌که بیش از ۴.۵ میلیون بازیکن پایگاه‌هایی برای سکونت ساختند.

خطرناک‌ترین جناح Ecliptic بود که باعث مرگ ۱۲.۲۷۶ میلیون بازیکن شد. مرگبارترین موجود بازی Starfield هم Ashta است که بیش از ۱.۷ میلیون کشته بر جا گذاشته است. اینفوگرافیک تازه نشان می‌دهد که Battlemeal Multipack بیشترین غذای مصرفی و Combatech Beowulf پراستفاده‌ترین سلاح بوده است. در میان قدرت‌ها هم Sense Star Stuff بیشتر از سایر قدرت‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

بازی Starfield هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.

اینفوگرافیک Starfield شامل اطلاعات تعداد ساعت‌های بازی شده و دیگر موارد


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده