نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

دنباله Call of Duty: Black Ops 2 احتمالا در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

به‌نظر می‌رسد که استودیو تری‌آرک در سال ۲۰۲۵ دنباله مستقیم بازی Call of Duty: Black Ops 2 را تقدیم طرفدارها خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای بازی، رسانه اینسایدر گیمینگ براساس اعلام منابع آگاه ادعا کرد که نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های Call of Duty با نام رمزی Saturn در دست ساخت قرار دارد و برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. این بازی اولین نسخه از مجموعه پس از Call of Duty: Black Ops 4 خواهد بود که در آینده جریان دارد.

همان‌طور که وب‌سایت اینسایدر گیمینگ می‌گوید، نسخه سال ۲۰۲۵ کال آو دیوتی به‌عنوان دنباله مستقیم بازی Call of Duty: Black Ops 2 توسعه می‌یابد و داستان آن در سال ۲۰۳۰ جریان دارد؛ بنابراین طرفدارها می‌توانند انتظار بازگشت تعدادی از شخصیت‌های محبوب و قدیمی Black Ops را در این بازی مورد انتظار داشته باشند.

در گذشته گزارش شد که نقشه‌های بازی Call of Duty: Black Ops 2 نیز به‌شکل بازسازی‌شده در نسخه سال ۲۰۲۵ کال آو دیوتی بازمی‌گردند. شایعات قبلی حاکی از این بود که تمام این نقشه‌ها در زمان انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرند، اما اکنون برنامه این است که این نقشه‌ها به‌عنوان محتوای پس از عرضه به بازی اضافه شوند.

این گزارش در حالی از انتشار دنباله بازی Call of Duty: Black Ops 2 خبر می‌دهد که در گذشته شایعاتی از عرضه نسخه بعدی Call of Duty: Black Ops با تمرکز روی جنگ خلیج فارس در سال ۲۰۲۴ به‌گوش می‌رسید. درحال‌حاضر صحت این ادعا مشخص نیست؛ بنابراین فعلا باید منتظر اعلام رسمی شرکت اکتیویژن بمانیم.

در بخش دیگری از گزارش رسانه اینسایدر گیمینگ می‌خوانیم که Call of Duty: Modern Warfare 3 از نظر تجاری انتظار توسعه‌دهنده‌ها را برآورده کرده است و استودیو اینفینیتی وارد هم‌اکنون روی دنباله بازی کار می‌کند که احتمالا با نام Call of Duty: Modern Warfare 4 روانه بازار خواهد شد.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده