نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Marvel's Blade با موتور Void ساخته می‌شود

بازی Marvel's Blade با استفاده از موتور بازی‌سازی Void ساخته خواهد شد که برای توسعه Dishonored 2 و Deathloop مورد استفاده قرار گرفته بود.

درحالی‌که بسیاری از طرفدارها انتظار داشتند که آرکین در گیم اواردز ۲۰۲۳ از سومین نسخه از مجموعه Dishonored یا دنباله بازی Deathloop رونمایی کند، این استودیو با بازی Marvel's Blade به این رویداد آمد. شخصیت اریک بروکس ملقب‌به بلید در سال‌های اخیر در بازی‌های Marvel’s Midnight Suns ،Fortnite و Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order حضور پیدا کرده بود، اما از انتشار آخرین بازی مختص این شخصیت حدود ۲۲ سال می‌گذرد.

حالا در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که مارولز بلید با استفاده از موتور داخلی استودیو آرکین با نام Void توسعه می‌یابد؛ موتوری که قبلا در ساخت بازی Dishonored 2، بازی Dishonored: Death of the Outsider و بازی Deathloop مورد استفاده قرار گرفته بود. موتور وید براساس موتور id Tech 6 ساخته استودیو id Software توسعه پیدا کرد. این اطلاعات با استناد به رزومه هنرمند ارشد نورپردازی بازی Marvel's Blade به‌دست آمده است.

زمانی‌که اولین تصاویر از Marvel’s Blade به نمایش درآمد، بسیاری از افراد حدس می‌زدند که استودیو آرکین با استفاده موتور Void در حال توسعه بازی باشد، اما اکنون با اطمینان می‌توان در این‌باره سخن گفت.

بازی Marvel’s Blade در زمانی نامعلوم به بازار عرضه خواهد شد. باتوجه‌به اینکه استودیو آرکین اکنون یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مایکروسافت به‌حساب می‌آید، احتمالا این اثر تنها برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود و دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار نگیرد.


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده