نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰

آبسیدین زمانی قصد ساخت اسپین-آف The Elder Scrolls را داشت

استودیو آبسیدین اینترتینمنت زمانی قصد تولید یک اسپین-آف برای مجموعه The Elder Scrolls را داشت، اما شرکت بتسدا با این ایده مخالفت کرد.

در سال ۲۰۱۰ زمانی‌که تنها دو سال از انتشار بازی Fallout 3 می‌گذشت، استودیو آبسیدین اینترتینمنت یک اسپین-آف برای مجموعه فال‌اوت با نام Fallout: New Vegas منتشر کرد که نه‌تنها موفقیت‌های زیادی کسب کرد، بلکه برای تعداد زیادی از طرفدارها به بهترین نسخه مجموعه بدل شد. اکنون کریس اولون، یکی از بنیان‌گذاران استودیو آبسیدین فاش کرد که آن‌ها قصد تولید اسپین‌-آفی برای The Elder Scrolls را نیز داشتند، اما بتسدا این اجازه را به آن‌ها نداد.

کریس اولون که سابقه کار روی بازی‌هایی مثل Star Wars: Knights of the Old Republic 2 ،Neverwinter Nights 2 و Fallout: New Vegas را دارد و در سال ۲۰۱۵ استودیو آبسیدین اینترتینمنت را ترک کرد، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که در یک مقطع زمانی، آن‌ها چند ایده برای ساخت اسپین‌-آف The Elder Scrolls به شرکت بتسدا پیشنهاد دادند که یکی از آن‌ها می‌توانست تبدیل به بازی مشابهی با Fallout: New Vegas شود و وقایع بین دو نسخه مجموعه را پوشش دهد، ولی بتسدا این ایده‌ها را رد کرد.

کریس اولون می‌گوید که ناامیدی بتسدا از عملکرد بازی Fallout: New Vegas یکی از دلایل رد این ایده‌ها بود. ایده کریس اولون این بود که سیستم مورد استفاده شرکت اکتیویژن برای بازی‌های Call of Duty را برای مجموعه بازی‌های The Elder Scrolls به کار بگیرد. یعنی شرکت بتسدا یک نسخه اصلی از الدر اسکرولز را بسازد و سپس استودیو آبسیدین اینترتینمنت قبل از توسعه بازی بعدی این مجموعه توسط بتسدا به‌سراغ شروع یک پروژه جدید دیگر برود تا به این شکل طرفدارها بین انتشار دو نسخه بتوانند بازی دیگری را نیز تجربه کنند.

درحال‌حاضر استودیو Obsidian و شرکت Bethesda متعلق به مایکروسافت هستند و احتمال دارد که در آینده فرصتی برای همکاری با یکدیگر پیدا کنند. اکنون آبسیدین روی دو بازی Avowed و The Outer Worlds 2 کار می‌کند؛ درحالی‌که بتسدا درکنار پشتیبانی از بازی Starfield، بازی مورد انتظار The Elder Scrolls 6 را توسعه می‌دهد.

آخرین نسخه الدر اسکرولز با نام The Elder Scrolls V: Skyrim درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده