نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

تعداد بازیکن‌های Sea of Stars از ۴ میلیون گذر کرد

بازی نقش‌آفرینی تحسین‌شده Sea of Stars استودیو سابوتاژ رکورد جدیدی را در زمینه تعداد بازیکن به ثبت رساند.

بازی نقش‌آفرینی Sea of Stars استودیو Sabotage در ماه اوت برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر شد و بلافاصله با استقبال گسترده منتقدها و بازیکن‌ها مواجه شد. این موفقیت روی عملکرد بازی در دیگر زمینه‌ها نمود پیدا کرده است؛ طوری‌که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

استودیو سابوتاژ اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های Sea of Stars در کمتر از ۴ ماه پس از انتشار به بیش از ۴ میلیون در تمام پلتفرم‌ها رسیده است. البته این بازی به‌شکل رایگان دردسترس کاربران ایکس باکس گیم پس، پی‌سی گیم پس و پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم نیز قرار گرفته است؛ بنابراین این تعداد بازیکن نشان‌دهنده میزان فروش نیست.

میزان فروش Sea of Stars مشخص نیست؛ هرچند استودیو سابوتاژ قبلا اعلام کرد که این بازی در هفته اول انتشار بالغ‌بر ۲۵۰ هزار نسخه فروش داشته است. مدتی قبل این توسعه‌دهنده تأیید کرد که درحال‌حاضر مشغول توسعه بسته الحاقی Throes of the Watchmaker است که ارتباط این بازی با The Messenger را عمیق‌تر بررسی می‌کند.

بازی Sea of Stars در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. هنوز زمان انتشار بسته الحاقی بازی مشخص نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده