// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

استارفیلد روش‌های جدیدی برای جابه‌جایی اضافه می‌کند

شرکت بتسدا مشغول کار روی راه‌های جدیدی برای حرکت در جهان بازی Starfield، نقشه‌های جدید، پشتیبانی از مادها و محتواهای دیگری است.

شرکت بتسدا از زمان عرضه Starfield در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ تاکنون مدام مشغول ایجاد بهبودها و افزودن ویژگی‌های جدید به بازی است و حتی به‌نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدید بیشتری در راه خواهند بود.

شرکت Bethesda اخیرا طی بیانیه جدیدی تأیید کرد که مشغول کار روی استارفیلد برای بهبود بازی براساس بازخورد طرفدارها است و قصد دارد پشتیبانی از فناوری FSR3 و XeSS را در به‌روزرسانی اوایل سال ۲۰۲۴ اضافه کند. همچنین بتسدا در حال ساخت و افزودن نقشه‌های جدید و «راه‌های جدید جابه‌جایی» به بازی است.

شرکت بتسدا در این‌باره اظهار داشت: «ما سخت مشغول کار روی مشکلاتی بودیم که بسیاری از شما به آن‌ها اشاره کردید. در انتظار یک به‌روزرسانی در اوایل سال ۲۰۲۴ باشید که موجب اصلاح باگ‌‌ها در مأموریت‌های فعال و شامل پشتیبانی از FSR3 و XeSS می‌شود. با اینکه بسیاری از مشکلات و باگ‌های مأموریت‌ها را رفع کرده‌ایم، اصلاح مأموریت‌های فعال و جاری بسیار سخت‌تر از باقی مشکلات هستند و به‌همین دلیل ما سیستم جدیدی را خلق کردیم تا بدون تأثیر بر فایل‌های ذخیره قبلی مشکلات را برطرف سازد. ما همچنین مشغول کار روی بسیاری از ویژگی‌های درخواستی شما ازجمله نقشه‌های شهری جدید، پشتیبانی از مادها و راه‌های جدید برای سفر هستیم.»

محیط صحرایی در بازی استارفیلد

هنوز مشخص نیست که منظور از این راه‌های جدید جابه‌جایی چیست، اما می‌توان انتظار داشت که این راه‌ها شامل وسایل نقلیه زمینی برای گشت‌وگذار سریع‌تر بشود. همچنین این احتمال وجود دارد که بتسدا به راه‌های جدید برای سفر در فضا یا حتی سیستم Fast Travel بهتر و کارآمدتر اشاره داشته باشد، اما با وجود درخواست‌های بسیار طرفدارها برای وسایل نقلیه زمینی، به‌نظر می‌سد که اولویت بتسدا اضافه‌کردن آن‌ها باشد.

بتسدا هر ۶ هفته یک‌بار به‌روزرسانی بزرگی را برای استارفیلد منتشر می‌کند تا فرصت آزمایش همه تغییرات را داشته باشد

این شرکت اعلام کرد که یک به‌روزرسانی بزرگ هر ۶ هفته یک‌بار برای بازی منتشر خواهد شد تا بتوانند در این زمان تمام تغییرات را آزمایش کنند. البته در این بین آپدیت‌های کوچک‌تری نیز عرضه خواهند شد.

بتسدا توضیح داد «این موارد و اصلاحات در به‌روزرسانی‌هایی اضافه می‌شوند که هر ۶ هفته یک‌بار عرضه خواهد شد. اگر مشکلات کوچک‌تری وجود داشته باشد که بتوان آن‌ها را در به‌روزرسانی‌های کوچک‌تری رفع کرد و از عملکرد آن اطمینان داشته باشیم، در طول این ۶ هفته دردسترس کاربران قرار می‌‌گیرند. انجام محتاطانه این تغییرات اهمیت دارد و ما زمان زیادی را صرف آزمایش کوچک‌ترین تغییر در چنین بازی بزرگ و پویایی می‌کنیم.»

پشتیبانی از مادها در سال ۲۰۲۴ به استارفیلد اضافه می‌شود و شرکت بتسدا همزمان مشغول توسعه‌ اولین بسته الحاقی بازی با نام Shattered Steel است. نظر به اینکه بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای این استودیو روی بازی کار می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که به‌مرور زمان قابلیت‌ها و محتواهای بسیار زیادی به بازی اضافه شوند.

بازی Starfield روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده