نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Might and Magic: Fates احتمالا در دست تولید است

ثبت دامنه‌های جدید توسط یوبیسافت احتمالا به توسعه بازی Might and Magic: Fates اشاره دارند.

مجموعه بازی‌های کلاسیک و نقش‌آفرینی Might and Magic در زمره آثاری قرار می‌گیرند که با وجود محبوبیت زیاد به فراموشی سپرده شدند. این مجموعه در ابتدا توسط New World Computing خلق شد و یوبیسافت امتیار آن را حدود ۲۰ سال قبل با مبلغ ۱.۳ میلیون دلار خریداری کرد.

بااین‌حال یوبیسافت در تمام این سال‌ها تنها یک نسخه اصلی از مجموعه را با عنوان Might and Magic X: Legacy منتشر کرد. این بازی توسط استودیو لیمبیک اینترتینمنت ساخته شد که بعدها با توسعه دو بازی Tropico 6 و Park Beyond به شهرت رسید. این بازی در سال ۲۰۱۴ به بازار راه یافت و نقدهای متوسطی دریافت کرد.

تلاش شرکت Ubisoft در این سال‌ها بیشتر متمرکز بر عرضه اسپین-آف‌های اول-شخص از جمله Dark Messiah of Might and Magic از استودیو آرکین یا بازی‌های استراتژی نوبتی Might and Magic Heroes VII از استودیو لیمبیک اینترتینمنت بوده است.

ماجراجویی قهرمانان سری Might and Magic

حال به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت قصد احیای مجموعه Might and Magic با توسعه یک نسخه اصلی جدید را دارد. همان‌طور که یکی از کاربران توئیتر اعلام کرد، این ناشر فرانسوی اخیرا دو دامنه جدید mayandmagicfates.com و may-and-magic-fates.com را ثبت کرده است. علاوه‌بر‌این سال گذشته یوبیسافت شانگهای یک آگهی شغلی برای توسعه یک بازی فانتزی و جهان-باز منتشر کرد که بخشی از توضیح آن به شرح زیر است:

«یوبیسافت شانگهای هم‌اکنون در حال جمع‌آوری اعضای جدید تیم Might and Magic است تا بار دیگر جاه‌طلبی‌ و گسترش مجموعه را ازطریق خلق جهان‌های هیجان‌انگیز، تجربه‌های گیم‌پلی منحصر‌به‌فرد و ارائه تعریف جدیدی از بازی فانتزی برای بازیکن‌های نسل جدید محقق کند. در این ماجراجویی به تیم یوبیسافت شانگهای بپیوندید تا در توسعه حماسه عظیم آینده مشارکت کنید.

فرد متقاضی به‌عنوان کارگردان طراحی جهان، باید دنیای Might and Magic را بسازد؛ به‌طوری‌که ابعاد، خصوصیات فیزیکی، ترکیب و تراکم آیتم‌ها، فعالیت‌ها، شخصیت‌ها و موارد دیگر همگی برای ارائه بهترین تجربه از بازی آماده شوند. به‌عنوان طراح جهان بازی، شما باید همکاری نزدیکی با کارگردان داشته باشید تا اطمینان حاصل شود جهان خلق‌شده با دیدگاه کارگردان خلاق سازگاری دارد و همه بخش‌های آن به‌گونه‌ای کنار هم قرار می‌گیرند تا درنهایت یک تجربه جذاب و متعادل را ارائه دهند.»

یوبیسافت شانگهای حدود ۲۷ سال قبل تأسیس شده است. این استودیو بزرگ تاکنون به‌عنوان پشتیبان در ساخت بازی‌های زیادی از جمله Far Cry ،Assassin's Creed ،Immortals: Fenyx Rising ،The Crew ،Just Dance ،Riders Republic ،Mario + Rabbids: Sparks of Hope ،The Settlers: New Allies و Avatar: Frontiers of Pandora همکاری کرده است. بااین‌حال این تیم تاکنون خود رهبری پروژه ساخت یک بازی را برعهده نداشته است و Might and Magic: Fates می‌تواند اولین بازی مستقل آن‌ها باشد.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده