نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۹

عرضه بسته الحاقی بعدی The Division 2 تاخیر خورد

یوبیسافت انتشار بسته الحاقی آینده بازی The Division 2 را تا سال ۲۰۲۵ عقب انداخته است.

با اینکه بازی The Division 3 در مسیر توسعه قرار دارد اما به نظر می‌رسد سازندگان هنوز برنامه‌های زیادی برای پشتیبانی از نسخه دوم داشته باشند. بازی The Division 2 پس از گذشت نزدیک به پنج سال از زمان عرضه، همچنان محتوای جدید فصلی دریافت می‌کند. درکنار این محتوا، یک بسته گسترشی برای این بازی در حال توسعه است که به‌نظر می‌رسد در زمانی دیرتر نسبت به برنامه‌ریزی اولیه سازنده منتشر خواهد شد.

شرکت یوبیسافت اخیرا به‌روزرسانی Project Resolve را برای بازی The Division 2 معرفی کرد. این به‌روزرسانی فصلی و جامع قرار است روی بهبود کیفیت و بهینه‌سازی بازی تمرکز داشته باشد تا آن را برای اضافه شدن محتوای گسترشی آینده آماده کند. درحالی‌که این به‌روزرسانی بهبودهای قابل توجهی در تجربه بازی ایجاد می‌کند اما به‌نظر می‌رسد روند ساخت آن باعث تأخیر در عرضه بسته گسترشی آینده شده است.

درگیری مسلحانه در خیابان‌های متروکه The Division 2

در همین راستا اخیرا رادو ندیا، تهیه‌کننده بازی The Division 2 در یوبیسافت بخارست در یک ویدیویی توضیح داد: «شروع توسعه به‌روزرسانی Project Resolve به این معنی بود که تیم ما باید پایه‌های محکمی برای بسته گسترشی آینده بسازد و این موضوع روی برخی‌ از برنامه‌های قبلی ما تاثیر گذاشته است. بعد از تمام شدن فصل جاری، فصل سوم از سال پنجم با عنوان Vanguard در فوریه ۲۰۲۴ عرضه می‌شود که شامل به‌روزرسانی Project Resolve و محتوای تازه فصلی از جمله سیزن پس، Manhunt جدید و رویداد Apparel است. آماده‌سازی این محتوا بدان معنا است که ما مجبور شده‌ایم تصمیم دشواری برای تأخیر زمان عرضه بسته الحاقی بعدی تا سال ۲۰۲۵ بگیریم».

همان‌طور که قبلا گفته شد، یوبیسافت در سال جاری رسما تایید کرد بازی The Division 3 وارد فاز توسعه شده است و درکنار آن دو اسپین-آف The Division Resurgence و The Division Heartland در دست ساخت هستند؛ بنابراین طرفداران این مجموعه می‌توانند منتظر دریافت محتوای بسیار گسترده‌ای در سال‌های آینده باشند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده