نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۳

توسعه بازی Marvel’s Blade تازه شروع شده است

درحالی‌که طی مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ از بازی Marvel’s Blade رونمایی شد، تیم سازنده اعلام کرد که روند توسعه این بازی تازه شروع شده است.

اگر زومجی و مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که طی این رویداد استودیوی آرکین و شرکت بتسدا از بازی جدید خود براساس شخصیت بلید پرده‌برداری کردند. بازی Marvel’s Blade به‌عنوان اولین اثر سوم‌شخص استودیوی آرکین قرار است در آن بازیکنان در نقش اریک بروکس، شخصیتی نیمه انسان و نیمه خون آشام به‌یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در کوچه پس‌کوچه‌های پاریس رهسپار شوند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد برای تجربه بازی Marvel’s Blade زمان نسبتا زیادی باقی مانده است؛ چراکه به‌تازگی شرکت بتسدا با انتشار پستی در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که شعبه لیون استودیو آرکین به‌تازگی توسعه این بازی را شروع کرده است. این استودیو پیش از این سابقه توسعه بازی Dishonored 2 و بازی Deathloop را در کارنامه خود داشته است.

همان‌طور که قطعا در جریان هستید باتوجه‌به تیم سازنده بازی Marvel’s Blade، حدس‌وگمان‌های زیادی پیرامون انحصاری بودن این اثر برای پلتفرم مایکروسافت به گوش می‌رسد. حال باید منتظر ماند و دید آیا بتسدا و ردموندی‌ها ساخته خود را در اختیار کاربران پلی استیشن قرار خواهند داد یا خیر؟ اگر شما هم از طرفداران دنیای مارول هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Marvel’s Blade را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده