نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۲

نسخه بعدی زلدا دنباله Tears of the Kingdom نخواهد بود

به‌گفته تهیه‌کننده زلدا، نسخه بعدی سری دنباله‌ مستقیم The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نخواهد بود.

باتوجه‌به رویکرد گذشته سازندگان سری زلدا، معمولا نسخه‌های جدید این مجموعه به‌عنوان دنباله بازی قبلی ساخته نمی‌شوند و تا پیش از عرضه Tears of the Kingdom در اوایل امسال، Majora’s Mask آخرین دنباله‌ای به شمار می‌آمد که براساس نسخه قبلی خود ساخته شده بود. حال ایجی آئوناما، تهیه‌کننده سری زلدا تایید کرده است که بازی آینده زلدا یک اثر کاملا تازه خواهد بود.

آئونوما در مصاحبه اخیر خود با گیم اینفورمر بار دیگر تایید کرد نسخه بعدی زلدا یک بازی کاملا جدید است و توسعه یک دنباله برای Tears of the Kingdom که خود دنباله Breath of the Wild به شمار می‌آید، دور از انتظار خواهد بود. درواقع آئونوما بعید می‌داند نسخه بعدی زلدا یک دنباله مستقیم باشد.

تهیه‌کننده سری زلدا در این‌باره توضیح داد: «همان‌طور که قبلا اشاره کردم، با توسعه Tears of the Kingdom ما به‌دنبال ساختن جهانی بر فراز آسمان‌های دنیای خلق شده در Breath of the Wild بودیم و توانستیم حداکثر امکانات را در آن قرار دهیم. من فکر می‌کنم Tears of the Kingdom اصطلاحا آخرین نسخه از چیزی است که می‌توانستیم در این سری از افسانه زلدا ارائه دهیم. به همین خاطر من فکر نمی‌کنم نسخه بعدی را به شکل دنباله‌ای از این جهان که ساخته‌ایم، توسعه دهیم».

در همین مصاحبه هیدمارو فوجی‌بایاشی، کارگردان Tears of the Kingdom تایید کرد قابلیت Ultrahand این بازی به نسخه‌های آینده زلدا راه نخواهد یافت. پیش از این سازندگان اعلام کرده بودند Tears of the Kingdom بسته الحاقی دریافت نمی‌کند؛ چرا که بازی اصلی شامل تمام ایده‌ها و خلاقیت‌های سازندگان برای بازی و دنیای آن بوده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده