نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

زمان بتا خصوصی بازی Skull and Bones مشخص شد

شرکت یوبیسافت تاریخ برگزاری بتای خصوصی بازی Skull and Bones را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

یوبیسافت در مراسم گیم اواردز امسال تایید کرد بازی Skull and Bones پس از چند تأخیر قرار است در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ (۱۶ فوریه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. حال جدیدترین بیانیه یوبیسافت نشان می‌دهد که یک بتای خصوصی برای بازی دزد دریایی آینده در راه است. به‌گفته ناشر، بازیکن‌هایی که ازطریق حساب یوبیسافت کانکت خود دعوتنامه دریافت کنند، می‌توانند از تاریخ ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) امسال به مدت پنج روز به تجربه بتای خصوصی Skull and Bones بپردازند.

این بتا روی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی در دسترس قرار می‌گیرد. با اینکه بازی Skull and Bones یک اثر جهان باز و گسترده به شمار می‌آید اما بازیکن‌ها فقط ۶ ساعت فرصت دارند در جهان این بازی به کاوش و ماجراجویی بپردازند. این بتا شامل منطقه Sainte Anne می‌شود که درواقع مخفیگاه دزدان دریایی در جزیره سرخ به حساب می‌آید و بازیکن با مراجعه به آن می‌تواند به تعمیر و ارتقای کشتی، فروش کالاهای غارتی، ساخت و ساز، انبار ذخیره و محلی برای ملاقات با سایر بازیکن‌ها دسترسی پیدا کند.

شکار نهنگ در بازی Skull and Bones

این بتا امکان ماجراجویی در سواحل آفریقا، جزایر سرخ و مناطق دیگر را به بازیکن می‌دهد و در حین این ماجراجویی امکان ملاقات با قبایل و فرقه‌های گوناگون فراهم شده است. همچنین مأموریت‌های در دسترس شامل قراردادهای مسیر طلایی، توافق‌های جانبی، قراردادهای بانتی، رویدادهای جهانی و قراردادهای تکرارشونده هستند.

بازیکن‌هایی که تمام ۶ ساعت از بتای خصوصی Skull and Bones را تجربه کنند، بسته Welcome Firework را پاداش می‌گیرند. همچنین پلیرهایی که موفق شوند یک خانه ساحلی بسازند، محتوای Spoken For Emote را به‌دست می‌آورند. علاقه‌مندان به رویدادهای جهانی با کامل کردن مأموریت‌های آن می‌توانند ست Pioneer را که شامل رنگ بادبان، رنگ بدنه، طرح پرچم، نماد و محافظ کشتی می‌شود پاداش بگیرند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده