نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

بسته الحاقی God of War Ragnarok جدا از بازی اصلی خواهد بود

سونی تأیید کرد که محتوای روگ-لایت بسته الحاقی Valhalla مستقل از بازی God of War Ragnarok خواهد بود.

یکی از غافل‌گیری‌های گیم اواردز ۲۰۲۳ معرفی بسته الحاقی رایگان Valhalla بازی God of War Ragnarok بود. این بسته که شامل ویژگی‌های روگ-لایت می‌شود، حالت پس از پایان جدیدی برای بازی به ارمغان می‌آورد. حال پست اخیر پلی استیشن بلاگ تأیید می‌کند که بازیکن‌ها می‌توانند در هر زمانی با هر میزان پیش‌روی در داستان و ارتقاء تجهیزات به این حالت مراجعه کنند. البته توصیه می‌شود که پس از پایان داستان وارد این بخش شوید.

بسته الحاقی Valhalla بازی God of War Ragnarok کریتوس را به اعماق مناطق اسرارآمیز والهالا خواهد برد تا به‌تنهایی بر چالش‌های مختلف غلبه کند و با بازتاب خاطرات گذشته خود مواجه شود. نظر به اینکه با یک حالت روگ-لایت سروکار داریم، کشته‌شدن در نبردها به معنای شروع دوباره از ابتدای مرحله خواهد بود. بااین‌حال بازیکن می‌تواند منابع مختلفی برای ارتقاء دائمی تجهیزات خود به‌دست آورد که  والهالا را هم تحت تأثیر قرار می‌دهند.

با اینکه در این حالت تمام سلاح‌ها و مهارت‌های کریتوس دردسترس بازیکن قرار می‌گیرند، اما فقط امکان انتخاب یک سپر و Spartan Rage وجود دارد. بازیکن می‌تواند متناسب با سطح دشواری هر مرحله انواع مختلفی از Glyph برای ارتقاء قدرت‌ها، پرک یا حمله‌های ویژه را پیدا کند. هرچه درجه سختی بالاتر برود، پاداش ارزشمندتری در انتظار بازیکن خواهد بود. گیمرها می‌توانند به دلخواه درجه سختی حالت روگ-لایت گاد آو وار: رگناروک را تغییر دهند.

زره‌های کریتوس در این بخش تنها حالت تزئینی دارند و به بازیکن امکان می‌دهند تا پوشش‌های مختلف را امتحان کند. بسته الحاقی God of War Ragnarok: Valhalla در تاریخ ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر ) به‌صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. تصاویری از محتوای این بسته در ادامه قابل مشاهده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده