نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

سگا احیای بازی‌های خاطره‌انگیز خود را مدیون موفقیت سونیک می‌داند

موفقیت بازی‌های سونیک در سال‌های اخیر باعث شد که شرکت سگا قادر به احیای مجموعه‌های کلاسیک خود شود.

شرکت سگا در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ از برنامه‌های خود جهت احیای چند مجموعه خاطره‌انگیز و کلاسیک از جمله Crazy Taxi و Jet Set Radio رونمایی کرد. این ناشر ژاپنی در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح داد که موفقیت‌های مجموعه Sonic the Hedgehog باعث شد سگا برای بازسازی مجموعه‌های قدیمی خود جسارت کافی به‌دست آورد.

شوجی اوتسومی، مدیرعامل شعبه ایالات متحده سگا در این‌باره گفت: «در سال‌های اخیر Sonic the Hedgehog مسیرهای جدیدی را برای سگا تعریف کرد. این سری بازی توانست مجموعه سونیک را به زندگی برگرداند و مخاطبان جدیدی پیدا کند که ما در گذشته فقط رؤیای آن را داشتیم. باتوجه‌به این موفقیت، ما در حال واکاوی میراث گذشته خود هستیم تا برخی از این بازی‌های کلاسیک را برای مخاطبان بیشتری در سراسر جهان منتشر کنیم.»

شوجی اوتسومی در ادامه بیانیه خود توضیح داد که چگونه بازسازی مجموعه بازی‌های قدیمی تنها یک آغاز راه برای شرکت Sega خواهد بود: «بازی‌های معرفی‌شده در مراسم The Game Awards 2023 فقط شروع مسیر خلاقانه ما است. اول و مهم‌تر از همه، آرزوی ما خلق بازی‌های فوق‌العاده با شخصیت‌ها و دنیاهای به‌یادماندنی خواهد بود. ما امیدواریم طرفدارها با هر سن و سالی منتظر انتشار این بازی‌ها در چند سال آینده باشند.»

سگا در مراسم گیم اواردز امسال تأیید کرد که نسخه‌های جدیدی از دو مجموعه بازی Jet Set Radio و Crazy Taxi را در دست توسعه دارد. همچنین این توسعه‌دهنده بازی‌های جدیدی از مجموعه‌های قدیمی‌تر Shinobi ،Streets of Rage و Golden Axe را معرفی کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده