نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۸

فروش بازی God of War Ragnarok به ۱۵ میلیون نسخه رسید

استودیوی سانتامونیکا و سونی گزارشی از میزان فروش بازی God of War Ragnarok تا به امروز را منتشر کردند که ادامه موفقیت این اثر را نشان می‌دهد.

اواخر سال ۲۰۲۲ بود که بالاخره دنباله بازی God of War برای کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 روانه بازار شد. بازی God of War Ragnarok توانست رضایت علاقه‌مندان قدیمی کریتوس و دنیای جذاب این سری را جلب کند. حالا در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سانتامونیکا، سازنده سری خدای جنگ با انتشار آمار و ارقامی آخرین به‌روزرسانی از میزان فروش بازی God of War Ragnarok را منتشر کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده تا این لحظه بازی God of War Ragnarok بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروش داشته است. چنانچه در جریان اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا به یاد دارید که این بازی با ثبت فروش ۵.۱ میلیون نسخه در هفته اول عرضه خود توانسته بود تا آن تاریخ، لقب موفق‌ترین اثر انحصاری پلی استیشن در هفته اول عرضه را به نام خود ثبت کند.

اگر بامداد امروز زومجی و مراسم گیم اواردز 2023 را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که استودیوی سانتا مونیکا با انتشار تریلری از DLC رایگان بازی God of War: Ragnarok تحت عنوان والهالا رونمایی کرد. این DLC قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) در دسترس دارندگان بازی قرار بگیرد.

حال باتوجه‌به معرفی DLC جدید برای این بازی به‌نظر می‌رسد God of War Ragnarok همچنان در مسیر موفقیت خود قرار دارد و احتمالا در آینده باید منتظر آمارهای درخشان جدیدی از فروش این بازی باشیم. اگر شما هم Ragnarok را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در خصوص آن را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده