// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۲

گیم پلی و تاریخ انتشار بازی Rise of the Ronin مشخص شد

در مراسم The Game Awards 2023، تریلر جدیدی از بازی انحصاری Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 منتشر شد.

استودیو تیم نینجا به ساخت بازی‌های چالش‌برانگیز و سولزلایک معروف است و درگذشته مشخص شد که در حال ساخت یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 با نام Rise of the Ronin است. انتظار می‌رفت که این بازی شباهت‌هایی به ساخته‌های قبلی این استودیو داشته باشد و حال باتوجه به نمایش جدید Rise of the Ronin، می‌توان شباهت‌هایی را مشاهده کرد.

در رویداد جوایز بازی ۲۰۲۳ تریلر جدید Rise of the Ronin با محوریت گیم‌پلی بازی نمایش داده شد. قهرمان داستان قادر به استفاده از قلاب برای بالا رفتن از مناطبق مختلف است و سیتسم مبارزات و حال و هوای بازی، شباهت‌هایی به سری Nioh دارد. همچنین بخش‌هایی از داستان Rise of the Ronin هم نمایش داده شد و در انتها شاهد تاریخ انتشار بازی بودیم.

Rise of the Ronin در تاریخ سه فروردین ماه ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران با ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا رو با ما تجربه کنید. با کد تخفیف ZOOMG خرید کنید.

دانلود از آپارات


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده